TST Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Du har neppe opplevd et spill som dette før. Og bør helst ikke gjøre det heller. Les hele saken Lenke til kommentar
Lubedal Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 "Selv om du sikkert får samme effekt (bare mye bedre) om du spiller Blitzkrieg 2 og avbryter spillingen hvert femtende minutt for å se en tullefilm på Youtube." Hahaha likte denne anbefalingen. Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Selv tror jeg mest på førstnevnte, men så bruker jeg tross alt en lue av aluminiumsfolie for å hindre at Obama (som egentlig er en marsboer selv) skal lese tankene mine. Må innrømme jeg lo litt av den! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Det er utrolig at de har klart å hype opp dette spillet såpass som de har gjort. Alle trailere som har bittt sluppet, har vært idiotiske, og det man har sett av gameplay har også vært elendig. Jeg skjønner ikke hvorfor Stalin vs. Martians ikke gikk i glemmeboken før det ble annonsert. Endret 9. mai 2009 av drugiS Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Det er utrolig at de har klart å hype opp dette spillet såpass som de har gjort. Alle trailere som har bittt sluppet, har vært idiotiske, og det man har sett av gameplay har også vært elendig. Jeg skjønner ikke hvorfor Stalin vs. Martians ikke gikk i glemmeboken før det ble annonsert. For meg så er det fordi jeg husker søppel i frykt for at jeg i et svakt øyeblikk skal kjøpe det. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 ble vel mest "hypet" fordi det var så annerledes enn det meste man finner ellers på markedet i dag. moro å se noen utviklere som tørr å prøve noe nytt, synd resultatet ikke ble så bra Lenke til kommentar
Zerion Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Fargerikt er det iallefall. ^_^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Artig lesning. Styrer unna dette da. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hehe, elsker å lese om dårlige spill! Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Genialt spill! Så sadistisk at det renner av det. Artig å se noen som lager andre typer spill, og som lykkes! Endret 9. mai 2009 av PcAj Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Satt ned med 60 % på Steam, så koster kun i overkant av 7 euro. Det er nesten så jeg kjøper bare for å se hvor morsomt/dårlig det er... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå