Gå til innhold

E3 - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv håper jeg virkelig på at Bethesda annonserer The Elder Scrolls V, det ville vært en drøm.

 

Eg håper Bethesda skal kunngjere TES V, det hadde vore genialt.

De jobber med neste Fallout.

 

Kilder på dette? Var det ikke Obsidian som hovedsaklig skulle stå bak dette? Dessuten har Bethesda selv hintet til et nytt TES i 2010.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

-MS E3 big drops. Xbox Fluid - New Motion camera! Splinter Cell Conviction Halo ODST Alan Wake APB Metal Gear Solid 4 + Oxide (Show Finale)

(fra Lakus' N4G link)

 

Microsoft er utrolig dårlige til å holde på hemmeligheter! Ifjor kom ryktene om NXE veldig mye tidligere. Men, Metal Gear Solid 4 på kjeksboksen hadde vært utrolig morsomt. :)

Lenke til kommentar

Mgs 2 kom til xbox i en remake box senere, som het så mye som substance, denne boksen kom også til pc og det var hvis mer elendig enn hoved spillet. Om det kommer en slik ting til 360, tror jeg ikke det betyr stort nå lenger, Sony har holdt på denne ekslusiven i 1 år snart:) de har solgt alt de kan selge av Mgs 4

 

Og forresten Mgs2 har solgt betydelig mye mer enn Mgs 4.

 

Og angående Tes V som ble sagt tidligere, har bethesda hintet til et nytt allerede i 2010! :) de har vel mest sannsynlig jobbet med det siden oblivion ble ferdig vil jeg tro. :)

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

To år? Kom ikke MGS4 ut på denne tiden ifjor? 12. Juni står det på Wikipedia. Jeg er en av mange osm har sitti på gjerdet hva angår en PS3, og MGS4 er en av grunnene til å skaffe meg Sony's konsoll. Blir den multiplattform, så må de diske opp med noe fett på E3 for å få meg til å se på dem som et alternativ igjen. Menmen, jo mer Sony kommer med, jo bedre blir det. Skal ha meg en PS3 til jula ^_^

Lenke til kommentar
To år? Kom ikke MGS4 ut på denne tiden ifjor? 12. Juni står det på Wikipedia. Jeg er en av mange osm har sitti på gjerdet hva angår en PS3, og MGS4 er en av grunnene til å skaffe meg Sony's konsoll. Blir den multiplattform, så må de diske opp med noe fett på E3 for å få meg til å se på dem som et alternativ igjen. Menmen, jo mer Sony kommer med, jo bedre blir det. Skal ha meg en PS3 til jula ^_^

 

stemmer det, jeg roter felt:)

Lenke til kommentar
To år? Kom ikke MGS4 ut på denne tiden ifjor? 12. Juni står det på Wikipedia. Jeg er en av mange osm har sitti på gjerdet hva angår en PS3, og MGS4 er en av grunnene til å skaffe meg Sony's konsoll. Blir den multiplattform, så må de diske opp med noe fett på E3 for å få meg til å se på dem som et alternativ igjen. Menmen, jo mer Sony kommer med, jo bedre blir det. Skal ha meg en PS3 til jula ^_^

Nå skjønte jeg ikke helt? Må Sony diske opp med mer for at du skaffer deg PS3? Eller skal du ha den til jul uansett? Om Sony må diske opp med mer, så bør du ta en titt på titler som er allerede ute, er så mange gode ekslusiver du går glipp av når du ikke har PS3.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

kommer mgs 4 på 360 så er jeg ganske happy :D kjøpte ps3 ens og alene for mgs4 når det kom ut i fjor og mer innhold hadde ikke skadet

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2
Her er de oversatte tidene for pressekonferansene:

 

MS: 1 juni 19:30

Nintendo: 2. juni 18:00

Sony: 2. juni 20:00

 

 

Herlig, fine tider på alle sammen. skal sitte klar og følge med på alle 3 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...