Gå til innhold

E3 - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes faktisk at Microsoft "vant" både i innhold og i presentasjon jeg. De hadde ikke noen taler om tall eller noen løfter om at ditt og datt kun var mulig på deres plattform. De holdt seg enkelt og greit til spill og software, og begge deler var rimelig gjennomført. Dette er jo selvfølgelig fullstendig subjektivt, da jeg dømmer utifra hva som appellerer til meg.

Lenke til kommentar

Det var ett eller annet med den motion capture saken til sony som bare så sinnsykt bra ut! Microsoft sin så fet ut den og men kanskje litt treg i forkold og litt "klumsete" Wii sin virker litt for udtaljert for min del men ps3 sin så jo rett og slett fantastisk ut! Skal nevnes at jeg fikk hakeslepp av MS sin og! men fikk enda mer av Sony sin!

Lenke til kommentar

Alt i alt kom MS best ut for min del i år. Sony hadde mye bra dem også. Nintendo sin derimot var ganske bais. Jeg tok en ufrivillig middagskvil etter ca 15 min.. :p

 

Det jeg likte med MS sitt kamera kontra Sony sin motion dings, er at for min del er den motion dingsen en gimmick jeg tror jeg fort vil gå lei av.. Kanskje.

 

Tøft å leke litt med, tøft å vise frem til kompiser. Men på lik linje med Wii føler jeg ikke at jeg har et videre behov for å spille med den. Skal selvfølgelig ikke dømme før jeg ser noen spill som bruker den. Men slik tenker jeg hvertfall nå. Helt tydelig at med litt maskinkraft i ryggen kan det bli gjort ganske tøffe ting wii`en ikke vil klare.

 

MS sitt kamera derimot liker jeg tanken på at jeg kan komme inn i rommet, xboxen logger meg på min profil med ansikt-gjennkjennelse. Deretter slenger jeg meg ned på sofaen og blar frem en HD film med hendene mine. Forsåvidt en gimmick dette også, men kan ikke nekte for at vis dette funker smertefritt vil det være awesome! Ligger ganske mye potensiale i dette i ikke-spillsammenheng.

Lenke til kommentar

Jeg sitter å små fantaserer om kameraet til MS Teknologien til Sony som smelter sammen!

Et kamera som fanger absolutt alt av bevegelser! Uansett hvor rask du er! Du trenger ikke å holde noe i hendene dine! Så kjører du hele dette på en prosjektror som viser 3d uten at du må bruke briller så legger du til skikkelig THX lyd (sånn kino lyd sak) Der har du noe jeg kunne tenkt meg! Man må se potensialet i ting!

Lenke til kommentar
Nøtte og jeg fantaserer på MSN. Ha en kontroll på magen og en på hvert bein i tillegg til armene, så er vi inne på noe. Med responsen til Sony's teknologi.

Legg til vektelementer i de kontrollene, og hent litt inspirasjon fra Wii Fit i samme slengen. Plutselig har vi en fullverdig treningsøkt.

Lenke til kommentar

For min del vant Sony, dem har plenty av eksklusive spill som Agent, Trico, God Of War 3, Uncharted 2, Heavy Rain, GT5 og Ratchet And Clank er must have, eller kansje MAG =D. 8 eksklusive spill iløpet av 1 til 3 år er mer en dem andre, For min del fra MS var kun Alan Wake og Splinter Cell som var fristende av eksklusive spill... Litt synd egentligt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...