Gå til innhold

E3 - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LEGO Harry Potter announced!

The game will be based on the first four Harry Potter books, and will tell the first four years of Harry's Hogwarts experience. The game, developed by Tell Tale games, will let you play as Harry Potter, Ron Weasley and Hermione Granger, and will release in 2010.

 

Gamers will have the opportunity to attend lessons, cast spells, mix potions, fly on broomsticks and complete tasks to earn house points.

 

Harry Potter må jo være et perfekt miljø å lage det neste LEGO-spillet i, så dette skal skaffes på dagen.

Lenke til kommentar
Vi får se om Crysis 2 klarer å holde koken fra Crysis: Warhead. Skal det lanseres samtidig for flere plattformer frykter jeg at det kan bli 'konsollifisert' på PC...

 

Hva er galt med det da? Det ordet er så fanboyord at jeg kan ikke få sagt det....

Viss det blir det ordet du sikter til der så selger det mye bedre på 360 en pc, så slutt med slike ord please...

 

E3 er og blir det store konsollshowet, med flere stortitler til konsoller som blir vist frem!!!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Det er sannhet, Toman, og det kommer fra en som foretrekker fps på konsoll. PC har mulighet for flere knapper naturligvis (som ble benyttet for alt det var verdt i crysis så vidt jeg vet). Hvis de skal lansere på en konsoll og pc samtidig, har de en tendens til å gjøre begge versjonene like, og ikke utnytte det pcer kan gjøre til det fulle.

 

Nå er det jo ikke nødvendigvis slik det blir, og det er jo ikke alle spill som lider av å bli lansert multiplatform (som for eksempel bethesda spilla). Men det er jo eldre eksempler, som deus ex 2 og bioshock. Så lenge utviklere gjør en god jobb på begge platformer så er det jo fantastisk med multiplatform.

 

Hadde vært veldig kult hvis det hadde vært noe valve hos microsofts show. Det er jo mulig at det skjer siden valve har nektet å lage spill til ps3 en god stund nå.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Ro deg ned Toman85, det er sant det han sier. Dette er noe de fleste PC-eiere frykter når skytespill kommer på konsoll samtidig. Uansett tror jeg ikke Crytek gjør dette. Kjenner jeg dem rett vil PC være hovedplattformen. De liker å presse teknologien deres til det ytterste, og bare PC-en kan gjøre det per dags dato.

 

Både 360 og PS3 vil nok få sine respektable titler ut i fra det vi har sett av CryEngine 3. Men alt blinget får man på PC.

Lenke til kommentar

Vis litt fra God Of War 3, Gran Turismo 5, Ratchet And Clank, Uncharted 2 og Heavy Rain da er E3 vunnet av Sony for min del :). Og viss MS skal ta rotta på Sony må det bli vist 5 og over med spill som er eksklusive og ikke noe DLC piss, 5 dyrket kun til 360... :) Nintendo skal vel kjøre samme løpet å vise fram leketøy til casualspillere :p

Lenke til kommentar

Sony sin pressekonferanse bør levere om jeg skal skaffe meg en PS3 iallefall. Ønsker meg Heavy Rain, men de bør jammen meg ha annet enn det de har vist til nå i ermet. Når det gjelder MS er det ikke mye jeg bryr meg om der akkurat, derfor håper jeg på noen overraskelser. Og Nintendo ønsker jeg å se neste Zelda. Mer trenger de ikke for min del.

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor kjent eller hvor mangen som har følgt med på denne Twitter bloggen, men skal bli litt interesant å se hva som ligger bak. Dette er en person som har visst veldig mye om MS sin pressekonferanse i forkant av E3. Han skal tydeligvis fortelle hvem han er i dag. Stemmer mye av det han har sagt ligger det an til en super MS konferanse i kveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...