Gå til innhold

E3 - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt å se MS midt på messegulvet med tre knalltitler - Halo 3:ODST som jeg gleder meg mest til, Alan Wake og Forza 3. Håper Nintendo greier å diske opp med noe mer enn det som står listet der, men det går jeg utifra at det gjør. En helt ny IP fra MS hadde gjort seg bra, og det samme hos Nintendo :).

Lenke til kommentar
Nytt CS hadde jo forsåvidt vært kult, men håper da at de kommer med ny grafikkmotor og en fornying av gameplay.

 

Ellers tipper jeg Sony blir "vinneren" når det gjelder konferanser i år.

Regner med de slår til med ny grafikkmotor for HL3, så vi får nok ikke se "CS2.0" på en stund. Men når det kommer, så håper jeg for guds skyld de går tilbake til 1.6 gameplay og maps.

Lenke til kommentar

Fra dagbladet.no:

http://www.dagbladet.no/spill/blogg/2009/0...til-spillmekka/

 

Usikker på om Valve vil komme med en ny grafikkmotor eller heller fortsette å uvtikle Source. De har jo gjort ganske mye med dem motoren for Left 4 Dead og Team Fortress 2, og det er også mulig å finne forbedringer både i HL2: Ep. 1 og HL2. Ep. 2.

Men jeg kan så godt som ingenting om slikt, så hva de ønsker å gjøre er ett fett for meg, så lenge de fortsetter å ta hensyn til Steamspillernes hardware slik de gjør nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...