Laland Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 http://g4tv.com/ - en kanal i statene dedikert til spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Fint om du legger ut i første post tidene på de 3 store når dem skal sendes live, så fort den infoen er og få tak i. Vill vite det i god tid! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 Absolutt. Idét jeg får tak i linker skal jeg legge dem ut. Bare å sende en PM/skrive her hvis dere snubler over noen. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Eg håper Bethesda skal kunngjere TES V, det hadde vore genialt. De jobber med neste Fallout. Er det sant? Sist jeg fikk vært på Marketplace (og det er en stund siden nå) hadde de bare noen filmer om det, og det var der jeg ble interessert. Men er det ute alt er det ingen ting som er bedre! Ja, kom ut i forrige uke. Angående tidene. Har ikke fått konvertert tiden ennå. MS: 1 juni 10:30AM PDT Nintendo: 2. juni 9:00AM PDT Sony: 2. juni 11:00AM PDT http://www.joystiq.com/2009/03/27/big-thre...ates-and-times/ Endret 9. mai 2009 av TCi Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Eg håper Bethesda skal kunngjere TES V, det hadde vore genialt. De jobber med neste Fallout. De jobber også med TES V det har vært sagt før hvis jeg ikke tar feil. Altså er sjangsen for at de kunngjør TES V fortsatt stor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Kom på et spill det hadde vert fett med info om. Gothic 4! Husker bildene som kom ut for en god stund siden, virket enormt intresangt. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Eg håper Bethesda skal kunngjere TES V, det hadde vore genialt. De jobber med neste Fallout. De jobber også med TES V det har vært sagt før hvis jeg ikke tar feil. Altså er sjangsen for at de kunngjør TES V fortsatt stor. Forsåvidt. De jobber nok mest med konsept og slikt. Ikke noe å vise fram. Fallout kommer allerede neste år. Dermed ligger TES V langt fram i tid. Sent i 2011 eller tidlig 2012. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Det er sant, men når du snakker om nytt Fallout så er det snakk om: Fallout 3: Las Vegas ikkesant? Lenke til kommentar
Bloodaxe sl5p Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg gleder med stort til BioWare sine annonseringer de har nok mye informasjon som skal ut om Mass Effect 2, Dragon Age og The Old Republic. Gleder meg som en unge. Men jeg trur faktisk det blir Sony som stikker av med showet på konsollfronten, de har så mange eksklusiver på vei nå at hvis Sony drar fram kanonene sine stikker de garantert av med det meste av oppmerksomheten. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Forsåvidt. De jobber nok mest med konsept og slikt. Ikke noe å vise fram. Fallout kommer allerede neste år. Dermed ligger TES V langt fram i tid. Sent i 2011 eller tidlig 2012. Fallout spillet for neste år, er det vel Obsidian som står for. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Obsidian er bare en del av teamet, Så det betyr vel at Bethesda har noen ressurser åpne for TES V. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ja, det stemmer. Sjekket det opp nå. Jeg må ha blandet det med at Bethesda er utgiveren. Beklager feilen. Da er det nok en stor sjanse for at Bethesda selv vil annonsere noe ja. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Så vi har et lite håp om en annonsering av det ja. Da blir i såfall jeg stor fornøyd. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Gleder meg til 1-4. juni. Endret 9. mai 2009 av HCG Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 jeg tipper Nintendo blir en flopp i år også.. tror det blir Sony eller MS som stikker av med showe :rolleyes: Lenke til kommentar
Sparks50 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Bra å se at de går "back to basics" igjen. Endret 25. mai 2009 av Sparks50 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Microsoft lin lineup lekket? *Rykte* http://www.n4g.com/xbox360/NewsPending-325788.aspx Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Der står jeg må logge inn. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 -Is pixel-blurred and gob smacked. APB could well be a GTA killer. MS is about to stun E3 with their lineup... Aah wel. back to gang design!! -MS E3 big drops. Xbox Fluid - New Motion camera! Splinter Cell Conviction Halo ODST Alan Wake APB Metal Gear Solid 4 + Oxide (Show Finale) -Yes. Metal gear solid + Oxide is one title. -For the questions about MGS+O being show finale: Konami will announce a 360 exclusive (NOBODY outside of Kon has been told what this is)... -.. After that they announce MGS4+O as a 360 exclusive. MS have also cut LostPlan2, AssCreed2, Bioshock 2, GTA.BAAFLC, to 3 min slots. -E3: The Molyneux / Lionhead project "Richter" will show at E3. In fact, it will open it After Progress/xbla titles are shown Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Det var da litt av et rykte. Eksklusivt MGS4-innhold til Xbox 360? Det hørtes ekstremt ut. Endret 10. mai 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå