Pokey Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg har da prestert å ha PCen liggende i sengen mens jeg bruker den. Vifta er under og PCen er nå full av støv. Spill som Garry's Mod taklet den helt fint før, men nå overoppheter PCen og skrur seg av. Dette er min første bærbare PC og har derfor ingen erfaring med hvordan jeg fjerner støv. PCen er et halvt år gammel. Halp pl0x Lenke til kommentar
PC-sigurd Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hmm, det var rart. Har 6920G, har aldri blidd et problem for meg :S Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 støvsug pc'n... det er ikkje verre enn det. har gjort det eit par gonger på min stasjonere pc. sett berre støvsugeren i vifte holet og start den. det burde fikse problemet. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Hmm, det var rart. Har 6920G, har aldri blidd et problem for meg :S Snodig. Vet du om noen andre grunner til at PCen kan overopphete? Skal støvsuge viftehølet forresten Takk for forslaget. Lenke til kommentar
PerReidar Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Et godt råd som jeg gjorde med min PC er å kjøpe trykkluft på boks(ca. 100kr), skru opp serviceluka under PCen og blås den skikkelig ren. Da blir den så god som ny, og du får blåst ren alle luftekanalene som støvsugern ikke når til:) Lenke til kommentar
timmoody Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Har hatt akkurat det same problemet med acer aspire. Benytta meg sjølv av støvsugar, men trur boks med trykkluft er det beste. Støvsugaren hjalp på den, men trur ikkje alt av støv er fjerna enno. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 Et godt råd som jeg gjorde med min PC er å kjøpe trykkluft på boks(ca. 100kr), skru opp serviceluka under PCen og blås den skikkelig ren. Da blir den så god som ny, og du får blåst ren alle luftekanalene som støvsugern ikke når til:) Hva er så serviceluka? :unsure: Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Et godt råd som jeg gjorde med min PC er å kjøpe trykkluft på boks(ca. 100kr), skru opp serviceluka under PCen og blås den skikkelig ren. Da blir den så god som ny, og du får blåst ren alle luftekanalene som støvsugern ikke når til:) Hva er så serviceluka? :unsure: det er den største luka under pc'n Lenke til kommentar
Exia Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Skru den opp og rens hele dritten. Hjalp for meg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Flyttes til en mer passende kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå