Christian86 Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Hei, er kjempefornøyd med kameraet mitt, men dessverre så har jeg muligens for lite plass. Brukte opp minnet jeg har på tilsammen 160MB fordelt på 128MB og 32MB i løpet av 3 timer, selv om det var mye mer jeg ville ta bilder av. Har sett på sandisk sine Ultra kort, er disse verdt pengene på et S45 Powershot kamera? vil jeg merke noe, i så tilfelle hva? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Man har ikke så mye å tjene på dette på Canons kompaktkameraer. Dette fordi kameraene har såpass effektiv bufferhåndtering er at det kun er etter ganske så mange bilder at man ser forskjell. Sandisks Ultra-kort er omtrent like raskt som Apacer Photo Steno kort, som er rimeligere. Med sistnevnte er det imidlertid en del som har hatt kompatibilitetsproblemer. Fint om alle som har erfaringer med minnekort kan poste disse i prisguidens erfaringssystem. MLW Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 tror ikke jeg da kjøper det 900 kortet. takk for svaret Lenke til kommentar
Jove Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Man har ikke så mye å tjene på dette på Canons kompaktkameraer. Dette fordi kameraene har såpass effektiv bufferhåndtering er at det kun er etter ganske så mange bilder at man ser forskjell. Om en bruker kort-leser eller x-drive og lignende vil man vel merke forskjell i hastigheten på overføringen. Sandisks Ultra-kort er omtrent like raskt som Apacer Photo Steno kort, som er rimeligere. Med sistnevnte er det imidlertid en del som har hatt kompatibilitetsproblemer. Fint om alle som har erfaringer med minnekort kan poste disse i prisguidens erfaringssystem. MLW Synest det er vanskelig å gi karakterer til et produkt som har virket supert i et halvt år, for så å klikke. Det kan jo være et engangstilfelle? F.eks. Photo-Steno-kortet virket helt supert helt til det klikket.. Og 128MB-PhotoSteno som jeg kjøpte til min far har fungert helt fint. (I S30-kamera) Har ikke fått svar fra Apacer, om hva slike klikk kommer av. Dem henvendte meg bare til min lokale forretning. mvh Jan Ove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå