Gå til innhold

Splitter nye Duke Nukem Forever bilder og video!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det ser ikke lyst ut for Duke Nukem om dagen. Men jeg håper virkelig dette spillet kommer ut, bare fordi det er.

DUKE FUCKING NUKEM!

Jeg døde jo når jeg så de råe bildene som var lekket ut av de "tidligere" ansatte :p

Lenke til kommentar
Jeg tror vi kommer til å få se Duke Nukem Forever jeg, er spørsmål om tid før dem evnt blir kjøpt opp eller får et anna selskap til å gjøre det ferdig.

Helt enig, trur neppe det ender opp med at de blir lagt ned å blir der...

Lenke til kommentar
Selvom Duke Nukem Forever har blitt utsatt i evigheter har den jo allerede fått en liten kultstatus, så spillet kan selge bra når det blir utgitt. Derfor tror jeg de ikke vil gi det opp enda.

Det surrer jo rykter om at dette "kan" være massiv reklame også da.. men tviler :p

Lenke til kommentar
Selvom Duke Nukem Forever har blitt utsatt i evigheter har den jo allerede fått en liten kultstatus, så spillet kan selge bra når det blir utgitt. Derfor tror jeg de ikke vil gi det opp enda.

Det surrer jo rykter om at dette "kan" være massiv reklame også da.. men tviler :p

At hva er massiv reklame? At spillet blir utsatt mange ganger :blink:

Lenke til kommentar

At hva er massiv reklame? At spillet blir utsatt mange ganger :blink:

Nei at "nedleggelsen er bare bløff for å generere masse reklame" :lol:

Lenke til kommentar

Personlig tror jeg ikke spillet vil komme ut nå. Ikke vet jeg om det faktisk bør komme ut heller. Ikke noe spill vil være bra nok til å forsvare en så lang utviklingsprosess, og selv om det har Duke Nukem i navnet betyr det ikke at det må, eller vil få, en kultstatus.

Tenk om det er ræva? Hva vil vi tenke da? Hva vil folk si?

"We waited xx years for THIS!?"-faktoren er høy, er jeg redd.

Lenke til kommentar
Personlig tror jeg ikke spillet vil komme ut nå. Ikke vet jeg om det faktisk bør komme ut heller. Ikke noe spill vil være bra nok til å forsvare en så lang utviklingsprosess, og selv om det har Duke Nukem i navnet betyr det ikke at det må, eller vil få, en kultstatus.

Tenk om det er ræva? Hva vil vi tenke da? Hva vil folk si?

"We waited xx years for THIS!?"-faktoren er høy, er jeg redd.

Jeg vil fortelle mine framtidige unger om "Spillet som aldri kom ut" xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...