anolop_InnleggNO Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg tror nok heller ikke at "vi" er målgruppen for denne kontrollen. Det er nok mere tilrettlagt for familien, tror jeg Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Tror E3 for meg blir så konge. Viss det kommer masse nyheter på alle maskinene da må jeg se alle showene Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 skjønner ikke hvorfor microsoft gidder å satse på de nye kontrollene. La heller Wii kjører den greia, og bruk penger på noe annet. Grunnen til at jeg kjøpte xbox var fordi jeg hadde en ide om at det var den konsollen som er mest lagd for skikkelig "gaming". Guess i was wrong. Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Har ikke noe forhold til titler som lost odyssey eller crackdown, men håper stort på noe sexy footage fra Forza Motorsport 3 Jobber meg gjennom 2'eren nå om dagen Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Grunnen til at jeg kjøpte xbox var fordi jeg hadde en ide om at det var den konsollen som er mest lagd for skikkelig "gaming".Guess i was wrong. Microsoft prøver å nå ett større marked! Det er ikke påkrevd at du må kjøpe denne kontrollen vettu Så stor som spillindustrien er blitt vil jo ikke Microsoft selge spill til de mellom 15-30år. Det er jo en gruppe mennesker fra 5-15 som kanskje elsker denne kontrollen, i tillegg til å gjøre konsollen mer "party vennlig". Man har jo allerede spill som Lips og Scene-It som partyspill, hvorfor ikke lage en motion-controll i tillegg? Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Edit: misforstod sitert innlegg. Deleted. Endret 12. mai 2009 av Gaz West Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Microsoft prøver å nå ett større marked! Det er ikke påkrevd at du må kjøpe denne kontrollen vettu Så stor som spillindustrien er blitt vil jo ikke Microsoft selge spill til de mellom 15-30år. Det er jo en gruppe mennesker fra 5-15 som kanskje elsker denne kontrollen, i tillegg til å gjøre konsollen mer "party vennlig". Man har jo allerede spill som Lips og Scene-It som partyspill, hvorfor ikke lage en motion-controll i tillegg? For all del. Så lenge dem ikke prioriterer denne kontrollen og disse spillene, foran det vanlige så bryr jeg meg ikke. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 For all del. Så lenge dem ikke prioriterer denne kontrollen og disse spillene, foran det vanlige så bryr jeg meg ikke. Enig. Heilt greitt at dei vil nå ein breiare marknad. Men bare dei ikkje mistar heilt fokus på oss som bryr oss katten om slike 'fadesar'. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 enten blir dette den beste E3 for micro soft eller den verste siden de ikke har en så stor lineup i år som i fjord, men hper selvfølgelig på masse nytt snadder på E3 tiden. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg håper og tror at Microsoft har mye på lur, for lineupen deres er ikke spesielt imponerende akkurat nå. Dette forventer jeg på E3: Mer info om Halo 3 ODST, GTA4 Exp. pack nr. 2, Forza Motorsport 3 og Alan Wake Multiplatspill: Modern Warfare 2, Assassin's Creed 2, Bioshock 2 etc etc. Dette kan jeg se for meg: Mer info om APB Rare annonserer sitt neste spill Lionhead prater om sitt neste prosjekt. Mistwalker's neste prosjekt Eksklusiv DLC til et eller annet multiplatspill. Dette håper jeg på: Ruffian Games eller Realtime World vil annonsere en oppfølger til Crackdown. Xbox 360 Slim modell Perfect Dark 64 til XBLA Microsoft har stort sett levert sakene på E3-messa de siste årene, så jeg har tro på at de vil få til noe bra denne gangen også. Bare 3 uker igjen nå! Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Major Nelson jobber med et Inside Xbox prosjekt! "Working on a project that is probably the coolest opportunity I've had in a long time. I'll share details when confirmed." "Let me clarify: Something I am working on here at Xbox. It will be an Inside Xbox project." http://twitter.com/majornelson Kanskje vi får høre noe på E3? Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Jeg så nettopp en "Spill mer Crackdown!" theme pack på Xbox LIVE som ble lagt ut den 15. mai!! Tror dere det er meningen at det skapes blest om dette spillet igjen eller?? Kan dette være en idé for å få folk til å spille litt Crackdown før Microsoft annonserer Crackdown 2 på E3?? :rolleyes: Endret 18. mai 2009 av anolop Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Tja ... Man kan vel lage så mange teorier man vil. Men Crackdown 2 er det sikkert muligheter for at blir annonsert. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Håper inderlig det. Crackdown har gitt utallige timer moro, især med oppdateringene og modusene som har kommet. "Own the city" og spawning av kjøretøy og barrels ga uendelig mye moro. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg tar det som det kommer, men crackdown 2 hadde vært morro Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 JEG VIL HA CRACKDOWN 2! Med coop 8 spillere! Og VS mode med 32 spillere, eller mer. Det hadde vært noe det Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Er det noen her som faktisk spiller Crackdown online enda? Hadde vært gøy å spilt det igjen. Etter at det ble rundet har det vært kjedelig SP. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Eneste jeg trenger annonsering av TES V kansje litt mer om mafia 2 også, men ellers så er jeg fornøyd Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Tror faktisk ikke det er en ny kontroll til 360, har hørt rykter om at de skal ta opp kampen med psp og ds, kansje vi få noe spennende. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Håndholdt fra Microsoft? Ryktene har jo svirret om det også. Selv aner jeg ikke hva de har på lager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå