Joachim_F Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Denne uken har det kommet rekordmange nye utgivelser på nettet. Les mer Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Denne artikkelen viser virkelig at det er helg. Og som alltid var det god lesing, og mye morro blant spillene! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hehei, Aaaaaaaaaaaa-alfa. Lastes ned. -klemz Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ikke for å være pirkete (eller det er jo det) men jeg tenker meg at det siste bildet i artikkelen ikke er Aztaka? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Nei, det er ikke Aztaka, det er Okkuplektor. Fikset det akkurat. Lenke til kommentar
Fippmeister Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Vil nå da bare pirke litt på artikkelskribent, og nevne at steam ikke er den som leverer Virtual Families billigst. Reflexive selger dette spillet for 3 dollar mindre enn steam. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Zombie Wranglers virker kult, blir gøy å prøve. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Har dere noen planer om å putte alle disse spillene inn i en database så vi bare kan søke etter sjanger, prisklasse og konsoll? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Prøvde Aaaaaaaaaaaa og det var en positiv overraskelse! Lenke til kommentar
zyph Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Takk for tipset om Plants vs. Zombies! Kanonspill, som overraskende nok var tilgjengelig for mac. Hadde det ikke vært for at lommeboka ligger ute i bilen hadde det blitt et umiddelbart kjøp. De 60 prøveminuttene gikk rimelig fort over Endret 9. mai 2009 av syff Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Takk for tipset om Plants vs. Zombies! Kanonspill, som overraskende nok var tilgjengelig for mac. Hadde det ikke vært for at lommeboka ligger ute i bilen hadde det blitt et umiddelbart kjøp. De 60 prøveminuttene gikk rimelig fort over Hadde ikke engang spilt ferdig 60 minutter før jeg kjøpte det. Fantastisk morsomt, og jeg som trodde jeg var lei av tower defense type spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå