TST Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Nettsamfunnet til The Secret World applauderes av Funcom. Les hele saken Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Auksjonen tror jeg nok var tapt hele tiden. Det er et veldig stort objekt med mange interesserte vil jeg tro, og at noen skulle la noen spillere få tak i det var vel litt mye å forlange. Men uansett er det veldig imponerende og viser, som de sier, et utrolig godt og stort community. Blir spennende å se mer fra selve spillet fremover, da markedsføringen iallefall har vært helt kanon. Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Enig med Lakus der. Communitiet må jo være utrolig bra siden de drar på auksjon helt til London! Dette blir spennende Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Det skal vel godt gjøres å samle inn nok penger til en slik gjenstand. Uansett et tappert forøk. Forresten, bra at dere følger opp sakene deres med denne type artikler. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Lakus: Det var nok ikke tapt på noen måte, en del av gjenstandene på auksjonen gikk for lavere pris enn forventet. Og vi samlet inn mer enn minsteprisen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Men flagget er vel et rimelig større interesseobjekt enn mye annet som var på auksjonen vil jeg tro, uten at jeg vet hva annet som var der. Jeg tror bare at det er rimelig mange fler enn bare TSW fans som ville ha det, og når det kommer til slike gjenstander er nok ikke Gamere i høysetet av de som bruker mest penger på det. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Som tidligere nevnt så er dette da idiotiske samlere med mye penger Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Det er vel ikke idiotiske selv om de vil ha flagget til Roald Amundsen? Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) neinei, men det eneste jeg klarer å se for meg etter et sånt nederlag (var selv med å sputta inn en del penger) er som sagt, samlere som helt sikkert har masse andre historiske godsaker og en hel haug med penger. Vet at det helt sikkert ikke er det, menmen. Endret 8. mai 2009 av Leaf Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg er selv medlem på TSW forumet og ja det er et kjempebra community, og alltid spennende og lese om medlemmenes tanker om spillet. Jeg fulgte med på hvordan det såkalte "quest for the flag" forsøket gikk og jeg må si at det er helt sykt at de klarte å tjene så mye penger på så kort tid. Forsøket startet ca. 1mnd før auksjonen startet og det var et håpløst forsøk, men likevel utrolig. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Alle communities er bra flere år før release. En gang i 2005 hadde Age of Conan et flott community, også. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) En tier på at Funcom kjøpte det, som en overraskelse. Men, en ting jeg ikke fikk vite, hva gjør de nå med de 68000 kronene? Jeg håper de donerer det til en forening eller fond. Endret 8. mai 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 En tier på at Funcom kjøpte det, som en overraskelse. Men, en ting jeg ikke fikk vite, hva gjør de nå med de 68000 kronene? Jeg håper de donerer det til en forening eller fond. Det var en poll som spurte nettopp om dette spørsmålet, og de ble enige om at alle som har lyst på pengene de har sponset tilbake skal få det. Og de som vil at pengene doneres i et fond/forening skal selvfølgelig også få ha muligheten til det. Problemet er bare hvilken forening eller fond Lenke til kommentar
TST Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 Men, en ting jeg ikke fikk vite, hva gjør de nå med de 68000 kronene? Jeg håper de donerer det til en forening eller fond. Dette er beskrevet i artikkelen :-) "Representanten for aksjonen vil nå sende ut en e-post til de som donerte penger, og forklare hvordan midlene kan betales tilbake." Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Det er flott at de tok initiativet til å prøve å kjøpe tilbake flagget, og jeg beundrer virkelig de som la inn en innsats! Synd de ikke lyktes. Så gamer.no, hva skal vi kjøpe til dere? Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Så gamer.no, hva skal vi kjøpe til dere? Ingenting. Fortsett å være trofaste lesere, ikke bruk adblocks, sørg for et godt miljø på forumet, og gi oss feedback på ting vi kan bli bedre på. Det er alt vi ber om. Og alt vi trenger for å fortsette å gi tilbake så det monner, slik at Gamer.no for alltid kan være Norges beste spillside :-) Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Du glemte: "samt holde kjeft om terping på nynorskartiklene". De er en fryd å les Endret 11. mai 2009 av J@cob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå