The Very End Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Se DENNE linken. Merk deg at dette foreløpig bare vil gjelde for test serveren(e) , men om alt går bra kan det iløpet av kort tid (dvs en måned eller to) være at vi ser disse endringene på de vanlige serverene. Nå kommer altså PvpEXP som minigame reward. Blir bra, blir veldig bra! Er også snakk om at det muligens kommer cross-server minigames, dvs. at man for eksempel kan møte minigame grupper fra andre servere. Endret 8. mai 2009 av The Very End Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 DIGG! Endelig! tok dem faen meg lang tid! endelig rewarding å spille minigames! Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hadde vært kult med minigames gear og tbh. Ikke noe spesielt bedre enn pvp gear bare små forskjeller. Men dette er gode nyheter =) Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Er kommet mer informasjon rundt dette nå, og hva rewardene er på. Tapt minigame - 100 pvpxp Uavgjort minigame - 150 pvpxp Vunnet minigame - 250 pvpxp. Får håpe at de får til skikkelig cross-server greie, eller så kommer de større guildene til å utnytte dette og farme pvpxp some gale :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Vilken lvl må man være i for og gå pvp minigames? viss det er noe grense på det da. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Er litt usikker, men tror man skal kunne delta i dem på alle slags levler, husker ikke level rangen helt så tipper nå : 1-19 ? 20-49 ? 50 - 69? 70 - 79? 80 ? Er nok ikke riktig, men vil tro at det er minigame for alle levlene, er bare usikker på level rangen. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Flott, enda en ting som gjør AoC enda mer attraktivt å begynne med Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Tapt minigame - 100 pvpxpUavgjort minigame - 150 pvpxp Vunnet minigame - 250 pvpxp. Det var i mine øyne latterlig lite PvP-XP for minigames. Det burde kalkuleres utifra hvor mange kills man har/flagg stjålet pluss en fastslått sum som man får etter en minigame. Man trenger jo bare å drepe tre spillere så har man mer enn 250 PvP-XP (såfremt det er fresh kills) og det er som regel lettere å få PvP-XP i open-world PvP. Lenke til kommentar
Ritepsi Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Tapt minigame - 100 pvpxpUavgjort minigame - 150 pvpxp Vunnet minigame - 250 pvpxp. Det var i mine øyne latterlig lite PvP-XP for minigames. Det burde kalkuleres utifra hvor mange kills man har/flagg stjålet pluss en fastslått sum som man får etter en minigame. Man trenger jo bare å drepe tre spillere så har man mer enn 250 PvP-XP (såfremt det er fresh kills) og det er som regel lettere å få PvP-XP i open-world PvP. I mine øyner er det helt grei PvP XP. Jeg vet at folk som ikke gjør noe pvp i vedsiden av kan dette bli kjedelig og knaskje lite vedsiden av. Men, viss du tenkter 20*6= 120xp så har du resten av killsene. Blir rundt 250 xp. Og om du finner 250xp. Dette blir fort 500xp OG det er mer en jeg bruker å få på 15min;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå