Dunedain Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Det er alt for dårlig oppmøte i "Spille sammen"-avdelingen for Sony. Derfor har jeg laget denne tråden, som er lettere inspirert av MindTooths "Finn dine Xbox LIVE-spillere her!"-tråd, for at man lett skal kunne finne frem til de spillene man vil spille online. Hvis dere starter en ny tråd for å spille noen spill sammen, send PM eller post linken i denne tråden, så skal jeg prøve å holde førsteposten oppdatert. SPILL: Call of Duty 4: Modern Warfare: Iceybear er på jakt etter gamere som liker CoD4:MW FIFA09: Dunedains lille liga i FIFA09. HCG97 har laget Gamer FC og er på jakt etter spillere til laget sitt. Grand Theft Auto IV: HCG97 vil treffe folk som spiller GTAIV online. Killzone 2: Paisley samler sammen folk til å spille KZ2 online. NHL 09: JoeDohn jakter etter gamere til coop, versus eller liga. Resistance 2: King of Univers vil ha spillere til R2 online - coop og krig. Tekken: Dark Resurrection (PS3) Alinoe er klar for å rundspille noen online - er du? KLAN: Northern Predators er en en voksende klan for alle kjønn og alle aldre! CoD 4 Klan - Iron Men Killzone 2-klanliste. [PS3] ~cD~ Creeping Death rekrutterer! (CoD: WaW) VENNER: Lyst på flere PSN-venner? SKAL DU STARTE EGEN TRÅD OM SPILLING? Regler for "Spille sammen". Her lager du tråden. Endret 10. mai 2009 av Dunedain Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Har laget en lignende tråd før i dette forumet, men jeg synest denne er bedre!' Siden jeg prøver å bli en bedre bruker, skal jeg si hvorfor: Jeg synest rett å slett at denne tråden er mer oversiktlig og mer ''funky''. Få denne sticky! Men det er en ting. Kan du forandre HCG97 til bare HCG? Det er det jeg heter nå Lenke til kommentar
berrgen Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Er det ingen som spiller MGO da?? Er jo KONGE det,synd at alle gir det opp da..det er jo alltid folk innpå der,savner nordmenn:) Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Spiller demoen, ikke stort annet. Følger det med MGS4? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 jeg lagde en helt prikk lik tråd som deg ved navn: " finn dine psn spillere her"Klikk på meg , men det var ikke stor nok interesse til at det var noe vits å holde den oppdatert, og virket ikke som at en slik tråd var av interesse for en mod til å gjøre den sticky. Ellers trenger man slike tråder, ettersom det er for dårlig aktivitet i "spill sammen" delen!" Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Kan du fjerne 97 i HCG97? Veldig irriterende. Btw, skriv ''Northern Predators er en voksende klan for alle aldre''. Har endret. Endret 17. mai 2009 av HCG Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 det kan da ikke ha så alvorlig mye å si Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 RR7 og Soul Calibur 4 er begge råe spill...spess SC4..hvis noen føler for å spille online på sc4 så legg meg til...psn nicket er i signaturen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå