JoanTheMan Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 whaaat? er det 10 år siden? woooh! vel, bare å skaffe meg en DS og begynne å glede meg da Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Et innlegg er slettet. Jeg minner om retningslinjene: Spam er ikke tillatt. Med spam forstås korte, unødvendige innlegg (bestående av få ord og/eller smileys). Et innlegg som strengt tatt ikke bidro på noen som helst måte til tråden ble slettet. Husk at folk skal ha interesse av å lese innlegget deres. Så tenk gjennom om innlegget du har tenkt til å poste har en nytteverdi for de andre brukerne. Hvis den ikke har det så trenger du heller ikke å poste. Snorre Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Slik som FireRed og LeafGreen hadde med fra de senere generasjonene, tenker du på? Hadde vært moro! Jeg har ikke prøvd noen Pokémon titler etter Gold annet enn litt FireRed, er det noen drastiske forandringer i gameplayet? Ja det var det jeg mente Eneste jeg kommer på som kan endre gameplayet er jo 2 vs 2 pokemon battles (mener dette også er med i firered og leafgreen) utover det er det mye minispill og andre småting som de har lagt inn. @Jikla: Ja har tenkt på det lenge jeg og, hadde egentlig blitt ganske episk spør du meg, for ikke å si stort! Endret 8. mai 2009 av Leaf Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Så det har blitt et mer perfeksjonert gameplay? Regner med at etter 10 år med de samme prinsippene så ville ting være ganske så herlige. Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Endelig en god grunn til å kjøpe DSI! Hva man har ventet på. Gleder meg som en unge da siste pokemôn spill var firered, tok ikke sjansen på diamond og pearl. Endret 8. mai 2009 av PcAj Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 hvorfor tar de ikke og lager ett pokemonspill med ALLE kontinentene og ALLE pokemonene? + Online + 3D grafikk + PS3/Xbox 360 = win Tenkt på dette flere ganger, hvor genialt hadde ikke dette blitt?... Spillet følger nøyaktig samme formel som det er nå idag, men man endrer perspektiv til 3D (bak personen). Man kan endre klær osv såklart.. Når man går i gress/grotter osv, popper det såklart opp pokemon hvor kampsystemet kan følge Pokemon Stadium som jeg trur kan funke. Og hovedpoenget mitt er at alle som spiller, er på samme "server" slik at man opplever det som home til PS3 (bare bedre..) og man kan da kjempe mot hverandre Kan feks sette opp pokemon eller item som vinneren får da vettu *im dreaming* Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Pokémon MMORPG burde komme. Ærlig talt. Det hadde vært for kult! Lenke til kommentar
JanF Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Morsomt, men hadde foretrukket å fått Red og Blue i oppgradert form istedet. Du mista kanskje FireRed og LeafGreen da eller? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Morsomt, men hadde foretrukket å fått Red og Blue i oppgradert form istedet. Du mista kanskje FireRed og LeafGreen da eller? Har hørt om de, men er de remakes av Rød og Blå da? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Morsomt, men hadde foretrukket å fått Red og Blue i oppgradert form istedet. Du mista kanskje FireRed og LeafGreen da eller? Har hørt om de, men er de remakes av Rød og Blå da? Ja. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Morsomt, men hadde foretrukket å fått Red og Blue i oppgradert form istedet. Du mista kanskje FireRed og LeafGreen da eller? Har hørt om de, men er de remakes av Rød og Blå da? Ja. ligger vel mye i ordet.. hvertfall for FireRed Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Det blir nok en del pokés, og mulighet til å trade til seg alle fra alle generasjonene, etter at man har slått Red på mt.Silver (á la slik det var i FR/LG). Jeg HATER de nye pokémonene, så de blir nok ikke noe for meg. huff, gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Første bilder og video av spillene! Endret 10. mai 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Har lyst på oppgradert versjon av Red, Blue og Yellow jeg. De er de eneste versjonene jeg har spilt, og er egentlig de eneste jeg vil se igjen. Men om jeg tilfeldigvis skulle få hendene i en DS så kjøper jeg nok dette og. Det er jo noe man bare må. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Har lyst på oppgradert versjon av Red, Blue og Yellow jeg. De er de eneste versjonene jeg har spilt, og er egentlig de eneste jeg vil se igjen. Men om jeg tilfeldigvis skulle få hendene i en DS så kjøper jeg nok dette og. Det er jo noe man bare må. http://www.spillverket.no/artikler/pokemon_firered/10905 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Da er du jo heldig med Pokémon FireRed of LeafGreen som drar litt på årene nå, Lakus. Remakes av de originale Pokémon spillene. Hvem her er det som vet de skal ha HeartGold/SoulSilver? Hadde vært moro å skameie dere med den perfekte formelen av pokemanz jeg alltid komponerer. Er bare skeptisk til om glitchene fortsatt er her.. 3 Ho-Oh og 3 Lugia i lvl80 og 20 Master Balls gjør deg uovervinnelig. For å putte det pent. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Awesome, men ikke søndern om jeg kjøper både GameBoy Advanced og DS for å få spilt Pokèmon. Kanskje jeg kjøper en DS en gang og samtidig Pokèmon Gold og noe mer. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Kjøp en DS eller DS Lite da vet du. Den har GBA port. Har veldig lyst på DSi selv, men DS Lite har et så himla mye større spillbibliotek.. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Da er du jo heldig med Pokémon FireRed of LeafGreen som drar litt på årene nå, Lakus. Remakes av de originale Pokémon spillene. Hvem her er det som vet de skal ha HeartGold/SoulSilver? Hadde vært moro å skameie dere med den perfekte formelen av pokemanz jeg alltid komponerer. Er bare skeptisk til om glitchene fortsatt er her.. 3 Ho-Oh og 3 Lugia i lvl80 og 20 Master Balls gjør deg uovervinnelig. For å putte det pent. Jeg er nesten 100% på at jeg skal begge spillene Japansk versjon av SoulSilver og europeisk eller amerikansk HeartGold. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Great! Vi må få byttet og slåss litt når det kommer ut her til lands. Eller, kanskje jeg finner det i New York i jula? Hadde vært moro! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå