Gå til innhold

Nye utgaver av Pokémon Gold og Silver

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja!! Endelig, har ventet lenge på dette. Synd det ikke kommer før neste år, menmen, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves ;)

Dette var hvertfall den beste nyheten for meg på lenge.

Nå ble det boner på meg i 5 timer gitt :D

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Utrolig morsomt å endelig få bekreftet dette. Skal absolutt ha meg en DS nå, Pokémon Gull er et av de spillene som har gitt meg mest underholdning i ètt spill. Alle måtene man kan velge å takle spillet (offensivt, defensivt, type-bassert etc.) gir det utrolig lang levetid! :)

Lenke til kommentar

For meg er Rødt og Sølv de to beste spillene i hele serien, alt etter Sølv / Gull har bare blitt dårligere og dårligere føler jeg, skal bli en drøm med Gull / Sølv i forbedret utgave! Dette blir ene og alene grunn til at jeg vil anskaffe meg en Nintendo DS / DSi :)

Lenke til kommentar

Blir garantert et kjøp for min del, tror til og med jeg kjøper begge spillene. Dette og nye Uncharted, eventuelt også Forza 3 er spillene jeg gleder meg mest til i år. Fikk helt frysninger da jeg leste denne nyheten før i dag! Herregud som jeg gleder meg!

Hørt rykter om at de første bildene av spillene kommer nå på søndag. Can`t wait :D

Lenke til kommentar
Sølv blir kjøpt her ja! :D Men jeg vil gjerne ha rød/blå/gul remake å :rolleyes: Håper forresten ikke at man fange de nye... Likte pokemon kun når det ikke var så sykt mange... 251 er akkurat nok =)

Finnes allerede remakes av Red og Green. Heter FireRed og LeafGreen ;)

Lenke til kommentar
Nei, det er 251, fra Bulbasaur til Celebi. Det er de som var med i Gull/Sølv/Crystal. :)

jaja, jeg er fullt klar over det. Men det var prat om at de også skulle muligens ha med ekstra noen fra senere spill.

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Slik som FireRed og LeafGreen hadde med fra de senere generasjonene, tenker du på? Hadde vært moro!

Jeg har ikke prøvd noen Pokémon titler etter Gold annet enn litt FireRed, er det noen drastiske forandringer i gameplayet?

Lenke til kommentar

hvorfor tar de ikke og lager ett pokemonspill med ALLE kontinentene og ALLE pokemonene? Hadde vert mye bedre det enn å sluppet bare de 2 første kontinentene. Og jeg hadde faktisk også foretrukket at det slapp ut en ny versjon av blå og rød :< De første pokemon spillene var de beste. Synest jeg da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...