Faydedar Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Har et spørsmål angående archeology questen i fable 2. Spoilerwarning!!! Skjul Jeg har kommet et stykke på vei og det neste skal visstnok være I Gemstone Grotto. Men når jeg kommer di skjer det ingenting. Jeg har vært frem og tilbake til Belle men nada. Det kan nevnes at jeg har rundet historien og valgt Needs of the few og har derfor hunden fortsatt. Noen tips? Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Så lenge du har hunden skulle det ikke være noe problem i mine øyne. Helt sikker på at du leter på riktig sted? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Du leter nok på feil sted hvis du fortsatt har hunden. Gjorde dette oppdraget uten store problemer etter spillets slutt selv, og vår gode venn var fortsatt med meg. En del av de tingene ligger ganske godt gjemt, og det kan være tricky og finne ut hvor, selv om man har navnet på stedet. Trenger ikke nødvendigvis å ligge out in the open Lenke til kommentar
Faydedar Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg tror det er en bug i spillet for jeg er helt sikker på at jeg har gjort det riktig. Men uansett takk for svarene Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Det høres da litt rart ut, se om du finner en guide på nettet Fuglene skal vite jeg trengte hjelp hehe Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Hvor mange stjerner har hunden på Treasure Hunting kanskje det har noe med det og gjøre? Endret 12. mai 2009 av Bloodlines Lenke til kommentar
Faydedar Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 Hunden har 5 stjerner. Jeg leste på nett at flere har problemer med denne questen men dessverre ingen løsninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå