Gå til innhold

Sniktitt: Fight Night Round 4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg helt utrolig til dette spillet. Fight Night Round 3 er så absolutt blant mine topp tre slossespill, og med løftene og forbedringene hos oppfølgeren føler jeg på meg at dette vil bli et spill uten like. Sammenligner det ikke med Tekken og den familien, da de er veldig forskjellige, men de troner begge to på hver sin side av fighter-sjangeren. For min del iallefall.

Gleder meg til FNR4 og gleder meg til å slå løs noen tenner på spillere fra Gamer.

Lenke til kommentar

Husker jeg spilte en del Knockout Kings, og det var jo nokså moro. ^_^ Ser ingen grunn til at dette skulle være mindre morsomt. Likevel syntes jeg det virket litt unødvendig med isposer. Hvis disse isposene kan være med på å avgjøre kamper, er det bare dumt. Hvis man ikke har noen spesiell bruk for dem, kunne de bare blitt fjernet.

Lenke til kommentar

Gleder meg noe enormt, men sliter med valge hvilken versjon jeg skal ha. Tror det blir PS3 versjonen pga Dualshocken er konge til slåssespill, men viss det blir dårligere grafikk kontra 360 så blir det 360en versjonen på meg.. Og da skal jeg ha rene fakta og bilder som viser forskjeller, kan ikke være en dråpe mer på huden hos 360en en hos PS3 versjonen :p

Lenke til kommentar

Det er sikkert like bra på begge konsoller. ;)

Forresten, er det flerspiller og fikk dere testet dette? I så fall må jeg jo skaffe meg spillet bare for å få muligheten til å denge ekte mennesker. På en måte.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt samtlige Fight Night som har kommet ut, de ligger alle i hyllen min sammen med resten av spill samlingen min. Det er noe som er svært tilfredstillende ved å knocke ut motstandere med ett skikkelig vel plassert slag. Gleder meg vilt til FN4! Definitivt et kjøp på release om jeg ikke er offshore da.

Lenke til kommentar

FNR3 var absolutt eit bra spel, som eg nok hadde likt ein del betre om det ikkje hadde vore for eit par irritasjonsmoment: det usle lydsporet, som i hovudsak bestod av rap, og den påfallande store mengda produktplassering. Eg håpar dei har tona ned dette i 4-aren, sjølv om eg ikkje har dei heilt store forventningane.

Det følast berre feil å måtte betale full pris for noko som er 50% spel, 30% Burger King-reklame, og 20% rap-album. Ting som er reklamefinansierte forventar eg å få gratis. Rap forventar eg å få betalt for å måtte høyre på.

Novel, eg håpar det beste. Om dei har klart å gjere sjølve spelet like bra som 3-aren, og musikken fortsatt kan skruast av, samt at dei har begrensa seg litt med reklameinnslaga, blir dette truleg kjøpt.

Kay

Lenke til kommentar

Har egentlig alltid savnet Mike Tyson i de forrige spillene, han gjorde kanskje mye rart men ingen kan bestride at han var en legende i ringen. Gleder meg til dette og UFC 2009 Undisputed som jeg har prøvd demoen av, de to spillene blir helt klart det store for meg denne sommeren.

Lenke til kommentar
Det følast berre feil å måtte betale full pris for noko som er 50% spel, 30% Burger King-reklame, og 20% rap-album. Ting som er reklamefinansierte forventar eg å få gratis. Rap forventar eg å få betalt for å måtte høyre på.

Akkurat det der er jeg litt enig i. Jeg kjøpte meg nettopp Fight Night Round 3 og de har smørt ganske tykt på med reklame til tider, noe som i for seg er greit nok for meg, men da forventer jeg som du sier også å få noe tilbake. Spotify er et godt eksempel på dette, et reklamefinansiert audiprogram der folk får høre musikk gratis mot å bli eksponert med reklame.

Lenke til kommentar
Akkurat det der er jeg litt enig i. Jeg kjøpte meg nettopp Fight Night Round 3 og de har smørt ganske tykt på med reklame til tider, noe som i for seg er greit nok for meg, men da forventer jeg som du sier også å få noe tilbake.

Ja for i Fight Night 3 fikk man jo virkelig ingenting tilbake... :rolleyes: At gameplayet er helt sykt bra er jo bare en binote.

Lenke til kommentar

Aha, sjølvsagt, dei har brukt dei ekstra reklameinntektene på "sykt bra gameplay". :rolleyes:

Der no spel som leverar dette utan å bombardere kunden med reklame, og generelt er det heller ikkje slik at spel er prisa etter kor bra dei er. FNR3 var vel eit fullprisspel, akkurat som dei fleste andre som blir gitt ut, uavhengig av om dei er betre eller dårlegare. Å seie at ein fekk noko ekstra igjen for reklameeksponeringa er berre tøv. Der er nok nokon som får noko ekstra, men det er ikkje oss.

Kay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...