Gå til innhold

Det store spillvalget

Anbefalte innlegg

Nå har jeg dog bare spilt to av de spilla du lister og det er Killzone2 og Fifa og jeg har faktisk brukt mye mindre tid på Killzone2 en det jeg hadde forestilt meg på forhånd men definivt masse tid på Fifa riktignok på 360 men er samme spillet som er på Ps3 og jeg vill anbefale Fifa spesielt hvis du i tillegg kjøper tilleggspaken Ultimate Team hvor man skal samle kort i en slags fotballbok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er et veldig vanskelig valg.

Fifa 09 har gitt meg mange, mange timer alene, og også med venner. Et sosialt spill som er en slager hos vennegjengen.

Killzone 2: Et fantastisk skytespill, mange timer online, men uten mulighet for å spille sammen med en venn på en skjerm.

Er som sagt et utrolig vanskelig valg!

Lenke til kommentar

anbefaler deg Devil May Cry 4 pga: er veldig bra story og bra gameplay,hack and slash er fett. man lager til komboer for å drepe enemies og man kan få forskjellige våpen og oppgradere..ganske morsomt

ville ikkw anbefale fifa 09 hvis du ikke er fotball freak

KZ2 er sikkert morsomt hvis du liker FPS,jeg synes FPS bør holde seg på PCen.

Heavenly Sword: det er bra story,gameplay og man kan lage til komboer her også.

Gran Turismo 5prolouge er ganske fett.er must for gran turismo fans,har ikke spilt det enna selv,men driver med på GT3.

Ridge Racer 7: er ganske morsomt hvis man liker bilspill,mye drifting og nitro og timing av svinger osv:p...er sikkert mange andre bra som jeg ikke har nevnt...

Endret av trylle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...