Gå til innhold

Det store spillvalget

Anbefalte innlegg

Jeg søker hjelp hos dere hardpakka gamere her på gamer.no ;) Jeg skal kjøpe meg et spill i morgen, men som vanlig er jeg veldig i tvil om hvilket spill jeg burde kjøpe . .

Hvilket spill burde jeg kjøpe?

Valgene står mellom:

Fifa 09

Killzone 2

X-men orgins: Wolverine

Gudfaren 2

Vinneren får en real kos og et fake kiss <_<

Endret av Tullsau
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen som har lyst til å komme med begrunnelser da? Dette blir jo bare en spamfest.

Gamerankings slår sammen karakterer fra ulike spillsider, og gir spill et snitt basert på disse karakterene.

Fifa 09:

87.21%

Killzone 2

90.40%

X-men orgins: Wolverine

73.88%

The Godfather II

68.70%

Dette betyr ikke at du burde velge Killzone 2, men det gir et bilde av hvor gode spillene er. Ellers kan du lese anmeldelser fra for eksempel Gamer.no. Jeg har bare prøvd Fifa 09 av disse, så mer hjelp får du nok ikke fra meg. ;) Lykke til med spillkjøp.

Lenke til kommentar

Mange vil nok si Killzone 2, men selv er jeg litt usikker. Har spillet, og mener at det er altfor hypet opp, det er ikke et revolusjonerende superspill som mange hevder det er. Så klart er det et bra FPS, men jeg synes ikke det er bedre enn spill som Call of Duty. Har ikke spilt X-men eller Gudfaren, så de vet jeg ikke noe særlig om. Om du har mange FPS fra før, så kan Killzone fort bli litt for likt og ikke virke som et friskt pust, det følte jeg, mens Fifa er noe helt annerledes. Her kommer det jo så klart an på om du liker fotballspill. Du får ta ditt eget valg, men jeg mener at om du har, og spiller, andre FPS's, så kan det være nødvendig med et avbrekk i form av Fifa, Killzone blir mye av det samme.

Lenke til kommentar

Kommer helt an på hvilke type spill du liker. Ingen av disse spillene er jo innenfor samme sjanger.

Personlig ville jeg valgt X-men orgins: Wolverine siden jeg begynner å bli litt lei av FIFA09 og Killzone2 falt aldri i smak hos meg. Har ikke giddet å prøve online delen ennå engang. Prøvde demoen til X-men orgins: Wolverine igår, og var millimeter unna å kjøpe det idag. Men hadde glemt bankkortet hjemme :p Gudfaren2 har jeg desverre ikke noe forhold til. Sikkert et bra spill.

Men du kan jo laste ned demoen til X-men orgins: Wolverine, Killzone2 og FIFA09. Så du kan jo gjøre deg opp en mening derfra :)

Lenke til kommentar

Det ligger demoer av FIFA09, Killzone 2 og XmenOriginsWolverineLangTittel på PSN i hvert fall, så hvis du har mulighet kan du jo laste de ned og få et inntrykk av dem.

FIFA09 er et flott fotballspill, men du bør være over gjennomsnittlig interessert og helst også ha venner å spille med for å få noe særlig utbytte av det. Det positive med det er jo at det som nevnt overfor snart blir etterfulgt av FIFA10 og begynner å synke i pris.

Lenke til kommentar

;)Problemet er vel at jeg har en del skyte spill, det gjør KZ 2 mindre fristende . . Har null sport og jeg har alltid likt Fifa spillene . .

X-men ser utrolig gøy ut og demoen var sjokkerende bra! Men slik det ser ut her blir det Killzone eller Fifa.

Jeg er egentlig åpen for alle sjangere . . Så om det er skytespill,klorespill,taktikk eller sport er det samme bare spillet klarer å underholde ;)

Lenke til kommentar

Har FIFA09 og Killzone 2 av de to spillene. Det er klart FIFA09 som har gitt meg mest glede, spesielt online, og som jeg har brukt mest tid på. Killzone 2 er et bra spill det også, og er et godt valg, men hvis du elsker fotball, så gå for FIFA09 =)

Lenke til kommentar

Jeg hadde tatt Killzone 2!!

Jeg har passert 100 timer i hele spillet med alle modene som er med i Killzone 2 og det er nok mye mer du får ut av FIFA 09.. Men for all del FIFA 09 kan du og ha, har selv lyst på FIFA 09, men ikke enda... :)

Lenke til kommentar

Hvis du har en del spill som passer best å spille alene fra før av, så tror jeg FIFA 2009 kan være et fint avbrekk. Så snart jeg får råd skal jeg hvertfall gå til innkjøp av FIFA ASAP, da det er et enormt savn når jeg har kompiser på besøk.

Tidligere erfaringer med fotballspill er også at det tar veldig lang tid før man går lei ;)

Lenke til kommentar

Kan si at jeg aldri har spillt fifa. Stort sett for det at jeg hater fotball generelt og synest at det er bedre med flere balle på banen enn 1 (kanonball tihi). Men liker du fotball, så tror jeg nokk at du kommer til å like fifa. Hadde jeg vert deg, så hadde jeg dritet i å kjøpe noen spill før slutten av denne måneden så sannt Infamous kommer ut da...tror jeg.

Lenke til kommentar

Min mening basert på de nevnte spillene jeg har har hatt.

Fifa, klasikker om du er intresert for fotball. lang levetid (vertfall til et nytt Fifa kommer), online del. er som regel alltid noen du kjenner i vennegjengen eller kolegaer som spiller.

KZ2, Skal ikke si jeg var skuffet men det var heller ikke så bra at jeg blei sjokka. Bra spill, og grafikk. noe kjedelig spill del, online del er høydepunktet i spillet. føler spiller var hypet litt for mye.

gudfaren2, booooooooring, etter du har spillt igjennom det så er det liksom ferdig, selv om det er sandbox spill så er det ikke som f.eks saintsrow2 eller GTA IV at du forsetter å utforske byen og steder. lite spilllengde på det. NB prøvde ikke online delen fordi jeg blei så skuffa over det.

Kjøp Fifa eller KZ2 er mitt råd, blir som å velge mellom pest eller kolera om du skal kjøre fifa eller KZ2. begge er ypperlige spill men på hvert sitt område. Kan du vente til nytt fifa kommer så kjør KZ2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...