Dreamsharer Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Etter mye bugs og tilsynelatende problemer med Microsofts DRM, har Bethesta omsider lagt ut Broken Steel på Games For Windows Live. Lenke til kommentar
Dreamsharer Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Ser ut som om det fortsatt er en bug her, gitt. <_< Nedlastningen i G4WL kommer til ca. 250 av 510 MB, og så starter den på nytt igjen. Har skjedd to ganger nå. Edit: Forsøker å ha Fallout 3 menyen løpende i bakgrunnen. Ser om det hjelper. Det skal visstnok ha hjulpet tidligere, sa de på et utenlandsk forum. Endret 7. mai 2009 av Dreamsharer Lenke til kommentar
Dreamsharer Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) I følge http://kotaku.com/5244335/broken-steel-pc-...phantly-returns skal den nye versjonen være bekreftet, "Broken Steel PC DLC Triumphantly Returns" Oppdatering: Det ser foreløpig ut som om det går bedre når Fallout 3 menyen kjører i bakgrunnen. 342 MB av 510 nå. Oppdatering 2: Og der restartet den igjen ja, ved ca. 350 MB... Endret 7. mai 2009 av Dreamsharer Lenke til kommentar
Dreamsharer Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Det er kanskje lys i tunnellen. Ifølge admin Gstaff hos Bethesta, har det kanskje med at "så mange laster den ned". "It's possible it relates to a number of folks going to download it. Also, if you have an older verson (the one with the error from earlier this week), make sure that's removed." http://www.bethsoft.com/bgsforums/index.ph...;#entry14285533 Til hvilket jeg svarer, at det er utelukket at det skulle være den gamle versjonens feil, siden jeg kjøpte denne først i dag. Edit: Det er andre folk her i Norge som har klart å laste ned og spilt Broken Steel, så noe må det være i det. Endret 7. mai 2009 av Dreamsharer Lenke til kommentar
Dreamsharer Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Det er kanskje lys i tunnellen. Ifølge admin Gstaff hos Bethesta, har det kanskje med at "så mange laster den ned". "It's possible it relates to a number of folks going to download it. Also, if you have an older verson (the one with the error from earlier this week), make sure that's removed." http://www.bethsoft.com/bgsforums/index.ph...;#entry14285533 Til hvilket jeg svarer, at det er utelukket at det skulle være den gamle versjonens feil, siden jeg kjøpte denne først i dag. Edit: Det er andre folk her i Norge som har klart å laste ned og spilt Broken Steel, så noe må det være i det. Edit 2: Andre folk i Norge har fått det til å funke, meeeeen jeg gir opp for i kveld. Nå har det sikkert gått i loop 20 ganger. Så jeg får vel prøve igjen i morgen. Kanskje det er "færre som laster den ned" da. Makan til buggy applikasjon G4WL er... Lenke til kommentar
Dal Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Får ikke lastet det ned jeg Det står bare "Beregner nedlastingsstørrelse", og sånn har det stått siden i går kveld. Har prøvd å restarte noen ganger, men nei. Ufattelig irriterende, GFWL må jo være noe av det mest patetiske som finnes. Og at man i tillegg må inn og kjøpe falsk valuta for å bruke det (Mikke Mus-penger kaller jeg det), topper kaka. Tenker jeg henter det på TPB. Jeg har jo betalt for det uansett. Lenke til kommentar
Dreamsharer Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) NYHET NÅ FUNKET BROKEN STEEL 1. Etter 12 timers venting prøvde jeg på nytt. 2. Nedlastningen nådde 100% på 510 MB. 3. Installasjonen gikk greit. 4. Slapp å skru på innlasting av ektra datafiler (som man måtte i Anchorage). 5. Logget meg på LIVE inne i Fallout 3. 6. Lastet mitt siste level 20 savegame før Project (im)Purity. 7. Legger merke til at jeg får XP, så det begynner å gå mot level 21. 8. En beskjed kommer opp: "Broken Steel has been loaded. Level cap raised to 30." eller noe i den dur. 9. Går til Rotunda'en i Project Purity. 10. Sender en annen person inn med koden til å skru på Purifier'en. 11. Avslutningsfilmen kommer. "So the lone wanderer ventured forth from Vault 101" eller noe slikt. 12. Two weeks later 13. Spillet forsetter! 14. Snakker med folk om nye quests, ser ut til å funke brillefint så langt! Så som sagt: Nå funker det Edit: Og nå, "if you excuse me", skal jeg spille! Endret 8. mai 2009 av Dreamsharer Lenke til kommentar
Dreamsharer Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Etter noen timers spilling, konkluderer jeg med at det funker som bare det. To små ting: 1. Lyden på Galaxy News Radio forsvant etter at jeg spilte The Pitt, men det kan ha med den DLC'en å gjøre. 2. Det er vanskelig å gå ut av spillet uten at man må blande inn Windows Task Manager / Oppgavebehandling. Ellers fungerer oppdragene fint. Lenke til kommentar
Simen_InnleggNO Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ble først litt skuffet av at det var litt kort, men så fant jeg ut at det var masse endringer ute i den "vanlige" verden også, blant annet quests, som det ikke er knyttet achievements til. Quests som "holy water" og sånn. Kom over dem litt sånn tilfeldig også. Konge, egentlig! Lenke til kommentar
AKlungtveit Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Kjøpte dette på GFWL idag, men kommer bare til 100% nedlastet og av en eller annen grunn så kommer jeg ikke videre med installasjonen. Har lest litt på det offisielle forumet til Fallout 3 og der står det at flere har problemer med å installer BS og får beskjeden "Install of item Broken Steel failed. The digital signature of the object did not verify. (Exception from HRESULT: 0x80096010)". Det virker som folk i denne posten har fått til å spille BS så tenkte spør meg litt om her om noen kunne hjelpe meg. Tenkte om det hadde noe med hotfixen som GFWL vil at man skal installere men uansett hva jeg prøver så får jeg ikke dette til. Får bare beskjed om at den ikke støtter norsk WindowsXp versjon. Kanskje noen har noen tips om dette også? Håper noen kan hjelpe vil så gjerne teste ut BS. Endret 17. mai 2009 av Sloktor Lenke til kommentar
Eriken_InnleggNO Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Får ikke lastet det ned jeg Det står bare "Beregner nedlastingsstørrelse", og sånn har det stått siden i går kveld. Har prøvd å restarte noen ganger, men nei. Ufattelig irriterende, GFWL må jo være noe av det mest patetiske som finnes. Og at man i tillegg må inn og kjøpe falsk valuta for å bruke det (Mikke Mus-penger kaller jeg det), topper kaka. Tenker jeg henter det på TPB. Jeg har jo betalt for det uansett. Har akkurat det samme problemet, det vil ikke starte å laste ned =/ Har du fått det til å virke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå