Mobilen.no_InnleggNO Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Har du en mobiltelefon med Symbian S60 kan du bruke den til nesten hva som helst Les saken her Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Har egentlig aldri tenkt over hvor mye rart jeg kan gjøre med telefonen min. Kan jo bruke den til alt fra fjernkontroll til GPS. Lurer på om jeg ikke skal dra en liten privat "pimp my phone" og teste ut hva jeg virkelig kan gjøre med den. Jeg har ikke bruk for noe annet enn å kunne ringe og sende meldinger, men dill dall er jo morsomt da. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Har hatt flere S60 telefoner opp igjennom årene, og det morsomste med 3230'n jeg hadde var IR-porten. Å bruke den som fjernkontroll og ødelegge for de andre som skulle se på TV i samme rom som meg ble aldri gammelt ^_^ Lenke til kommentar
Gjest TommyTott Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Dere har linket til Agile Messenger, men viser bilde fra IM+. Agile Messenger og IM+ er to helt forskjellige program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg