Holseker Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Noen som har et fungerende final fantasy 7 å selle meg? eller vet om en plass det er mulig å få kjøpt det spillet? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Du nevner ikke plattform, om det skal være nytt eller brukt, eller om du vil kjøpe fra Norge eller utlandet. Så da får du bare første og beste linken jeg fant: Final Fantasy VII til PC. Lenke til kommentar
Holseker Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 oj såg det nå. Vil kjøpe det til PS1 å det kan gjerne vere brukt så lenge det fungerer. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Er det et spill jeg aldri vil selge, så er det min kopi av Final Fantasy 7. Har til og med en nesten ubrukt versjon på tysk! Det orginale spillet jeg hadde har desverre blitt borte, men fikk nytt av min daværende kjæreste jula '07. Amazon.com selger også FF 7. Endret 7. mai 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Holseker Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Flott!! Amazon.com gjorde susen. Jeg har liksom cd 2 og cd 3 men mangler cd 1 har letet lenge etter dette spillet, men forstår godt at folk ikke vil selge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå