Joachim_F Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Flagships actionrollespill er visstnok i god behold. Les mer Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Da jeg prøvde Mythos som alpha, var det både mer polert og underholdende enn HGL var som retail. Hvis ikke de roter for mye med det, blir det sikkert en grei surrogat fram til Diablo 3 er over oss. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Mythos utviklet under flagship hadde den beste dialogen mellom utviklere og testere jeg noensinne har opplevd, og spillet hadde et godt potensiale. Får håpe de bygger videre på dette. Endret 7. mai 2009 av Wrathmont Lenke til kommentar
Svinat_InnleggNO Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Dette er en beta jeg har savnet mye. Godt å se at det fremdeles er liv i et spill med så glimrende potensiale. Lenke til kommentar
Panzerloco_InnleggNO Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Likte betaen godt eg Ser fram til det endelige spelet kjem ut, that is, om det skulle komme ut Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Utrolig kjekt å høre at det fortsatt er i god behold! Får bare håpe de ikke ødelegger det nå da <_< Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Konge! Var sikker på at Mythos var død og begravet. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Mythos er det stiligste ARPG spillet jeg har prøvd bortsett fra Diablo, håper de starter opp en åpen beta igjen slik at jeg har noe å spille fram til Diablo 3. Blir mest sannsynlig å kjøpe begge spillene uansett. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Mythos er det stiligste ARPG spillet jeg har prøvd bortsett fra Diablo, håper de starter opp en åpen beta igjen slik at jeg har noe å spille fram til Diablo 3. Blir mest sannsynlig å kjøpe begge spillene uansett. Mythos skulle vel bli F2P? Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Mythos er det stiligste ARPG spillet jeg har prøvd bortsett fra Diablo, håper de starter opp en åpen beta igjen slik at jeg har noe å spille fram til Diablo 3. Blir mest sannsynlig å kjøpe begge spillene uansett. Skal definitivt spille begge, men regner med vi får en ny open/closed beta (lenge) før Diablo 3 blir lansert. Husker den forrige closed beta'en, drev og pratet med utviklerne på irc og sånt. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Et spill jeg virkelig gleder meg til, og som jeg gleder meg til å få prøve! Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Får håpe de som var med i Closed Beta får fortsette å være med i neste, det hadde vært knall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå