Joachim_F Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Registrering for betaen til det etterlengtede strategispillet har åpnet. Les mer Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Bare jeg som får opp "403 - Forbidden" feilmeldingen når jeg går inn på http://www.battle.net/account/management/beta-profile.xml ? Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 PLIIIZ *krysse fingra* =) Bare jeg som får opp "403 - Forbidden" feilmeldingen når jeg går inn på http://www.battle.net/account/management/beta-profile.xml ? Fikk det hele tiden jeg også, bare å prøve igjen. Evnt. prøve via blizzard.com og trykke på "store" osv ... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg kommer meg inn på den linken. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Bare jeg som får opp "403 - Forbidden" feilmeldingen når jeg går inn på http://www.battle.net/account/management/beta-profile.xml ? Logg inn og gå dit via profilen i stedet. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Gikk fullstendig glipp av dette. Takk for tipset, Gamer! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 OK, så dette er så enkelt som å legge til spill på Battle.net accounten vår, sende inn system informasjonen, krysee av for at du er interessert i betaer fra Starcraft universet (krysset av på Diablo og Warcraft også), og det var det? Er det virkelig så enkelt? For det har det aldri vært andre steder Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Det er så enkelt, ja. Men betyr ikke at de dermed velger deg. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg skjønner såpass, det var bare et uvanlig enkelt system. Lenke til kommentar
Raven-A Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Battle.net account login europe Der har dere den rette linken :rolleyes:. bare "battle.net" er for USA tror jeg. Vet iallefall at noen får problemer på den så prøv den europeiske linken ovenfor. Funka fint for meg og har allerde lastet opp systeminformasjon og krysset av for starcraft beta. Venter spent nå! Lenke til kommentar
Gusj_InnleggNO Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Berre synd at folk i Europa som berre har WoW ikkje kan delta, sidan Blizzard oss få merge kontoane våre. Skulle gjerne lagt inn Warcraft 3, men det ligg i Ålesund. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Kan jo alltids kjøpe en CD-key på nett hvis du er desperat. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Har fortsatt minner om hvordan jeg fikk tilbud om å være med i den stengte WoW-betaen, og hvordan de neste par-tre åra stort sett er svarte for meg, så jeg vet ikke om jeg tør å registrere meg for dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå