Gå til innhold

Red Dead Redemption

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det blitt fortalt om hvordan vi styrer hovedpersonen i dette spillet? Blir det at man beveger personen i 3 person, for å så gå over til 1. person på skytingen? Det var vel sånn det var på GTA IV, og det funket vel bra?

Hva for noe? GTA IV har da ikke 1.person skyting? :S

Delvis 1. person på skytingen. Det er iallefall en blanding mellom 3. og 1. person. Håper de også gjør det sånn med Red Dead Redemption som ser overraskende bra ut!

Lenke til kommentar

Dette må jo bare bli bra. Enda en tittel jeg skal slite med å velge hvilken versjon jeg skal ha. Viss jeg velger det til 360 da blir jeg 360 fanboy, viss jeg velger det til PS3 da blir jeg PS3 fanboy. Hard to be all consoles gamer these days....

Lenke til kommentar
Du hopper da ikke i 1. person i GTA IV?

Ikke delvis heller.

Når du sikter/skyter på gta iv kommer det opp et sikte og man ser litt av ansiktet. Dette er da ikke full 3 person? Men uansett, jeg bare tipper utifra det jeg har sett av spillet. Jeg har aldri spilt det selv, det virket bare slik med 1 og 3. person

Dette må jo bare bli bra. Enda en tittel jeg skal slite med å velge hvilken versjon jeg skal ha. Viss jeg velger det til 360 da blir jeg 360 fanboy, viss jeg velger det til PS3 da blir jeg PS3 fanboy. Hard to be all consoles gamer these days....

Nå er jeg rett og slett dritt lei av at du ikke kan poste et vanlig innlegg uten å prate dritt om en konsoll. Jeg er heller ikke interessert i å vite hvilken konsoll du skal kjøpe spillet ditt på.

Lenke til kommentar
Open World-spill på konsoller har da sjeldent sylskarpe textures?

Synes det ser supert ut, og med Euphoria kan det bli veldig underholdende å skyte folk av hesteryggen. :)

Helt enig. Traileren minner veldig om slik de første trailerne til Bully var. 100% Rockstar følelse over dem. :)

Her er forresten et par interessante artikler om spillet:

Red Dead Redemption: A Man and His Horse

Five Reasons to Love Red Dead Redemption

Lenke til kommentar
Du hopper da ikke i 1. person i GTA IV?

Ikke delvis heller.

Når du sikter/skyter på gta iv kommer det opp et sikte og man ser litt av ansiktet. Dette er da ikke full 3 person? Men uansett, jeg bare tipper utifra det jeg har sett av spillet. Jeg har aldri spilt det selv, det virket bare slik med 1 og 3. person

GTA er aldri førsteperson. Sålenge kameraet er utenfor kroppen på han du kontrollerer er det tredjeperson. Førsteperson betyr at du ser det gjennom øynene på den du kontrollerer, og når du ser siden av ansiktet så ser man ikke gjennom øynene, da er man fremdeles i tredjeperson. Hope this helps.

Lenke til kommentar
GTA er aldri førsteperson. Sålenge kameraet er utenfor kroppen på han du kontrollerer er det tredjeperson. Førsteperson betyr at du ser det gjennom øynene på den du kontrollerer, og når du ser siden av ansiktet så ser man ikke gjennom øynene, da er man fremdeles i tredjeperson. Hope this helps.

Flott, da var det en bommert fra min side, og flott at det ble oppklart. Fint at dette ble renset opp i, så slipper jeg denne feilen og flausen neste gang. Takk for konstruktiv kritikk :)

Noen skjermiser som kan legges til i førstepost? Kan vel gjøre om denne tråden til en samle tråd for dette spillet?

Skjul

red-dead-redemption-screenshot-big.jpg

red-dead-redemption-4.jpg

red-dead-redemption-2.jpg

Red%20Dead%20Redemption%20Immagini.jpg

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Men for siste gang, kjære toman og kjære gud. Hvorfor nevner du slike ting i hver eneste post du poster? det egger jo til krig å bare snakke om det. Tror de fleste gir blanke i hvilken versjon du kjøper, og hvilken versjon hvem som helst kjøper.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar
Slutt da Akrabra. Dere vill jo vite hvilket jeg kjøper. Alle vill jo spille med bebeluluv! Siden bebeloveyou so much :D

Sier bare ifra at jeg er ihvertfall lei av å lese det kjaddere hver gang! hva andre syns er opp til dem, dog det er det dette forumet er for, snakke våre meninger. så toman får vel snakke sin, så får jeg dele min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...