GarethWest Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ny trailer frå Red Dead Redemption er komen ut: http://gamersyde.com/news_7780_en.html Ser fantastisk ut, gledar meg utruleg mykje til denne tittelen. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Så utrolig ut. Cowboyspill er stilig og sjeldent, så ser frem til dette =) Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Selv liker jeg gametrailers sine sider bedre. Spillet , utifra traileren å dømme, har masse potensiale. Gleder meg til å se mer av dette. Ting som plager meg er enkelte deler av animasjonen til hestene.. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ser bra ut. Spilte aldri originalen, og jeg regner ikke med å spille dette heller, med mindre det kommer til pc. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 Selv liker jeg gametrailers sine sider bedre. Spillet , utifra traileren å dømme, har masse potensiale. Gleder meg til å se mer av dette. Ting som plager meg er enkelte deler av animasjonen til hestene.. Synest dei supplerar kvarandre ganske bra eg :-) Men, ein fordel med gametrailers er at ein kan imbedde deira videoar rett på gamer.no; Blir eit fantastisk spel! :-D Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Så bedre ut en forventet. Gleder meg Releasedato, noen? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ser helt rått ut må jeg si! Gleder meg noe inn i granskauen! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 @Paisley: Som om jeg skulle sagt det selv. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Skjer med så dårlig trailer? Animasjoner og grafikk/texturer var jo elendige til tider. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Sikkert fordi de ikke har fikset det helt. Blir sikkert bedre i selve spillet når det er utgitt. Som er sikkert en stund til. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Utrolig dårlig "markedsføring" om det er tilfellet. Trailere pleier å se bedre ut enn selve spillet, ikke omvendt. Rockstar bør da kunne bedre enn dette? Lenke til kommentar
Easthill_InnleggNO Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Open World-spill på konsoller har da sjeldent sylskarpe textures? Synes det ser supert ut, og med Euphoria kan det bli veldig underholdende å skyte folk av hesteryggen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Utrolig dårlig "markedsføring" om det er tilfellet. Trailere pleier å se bedre ut enn selve spillet, ikke omvendt. Rockstar bør da kunne bedre enn dette? Sant det. Og selv om open world spill skjeldent har de beste teksturene osv er dette rimelig langt under GTA4 sin standard visse steder i traileren, og det er noe som bekymrer meg. Spillet burde se bedre ut enn GTA4 på de fleste måter nå som Rockstar har fått erfaringer fra GTA4 og kan jobbene videre på det grunnlaget. Og det at det faktisk er en trailer som ser ut som den gjør er heller ikke særlig beroligende. Men jeg stoler på at Rockstar vet hva de driver med, og håper de reiser seg fra GTA4 igjen. Utover det så ser jo spillet utrolig rått ue. Gleder meg som et barn til å ri rundt å endelig kunne være en outlaw i all prakt. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Har aldri bedt om sylskarpe, men hvertfall mer blankpolerte og ikke texturer på lik linje med GUN som kom for noen år tilbake. Men forrige Red Dead var rått, så det blir nok kjøp. Grafikken er godkjent, så lenge gameplay holder mål. Det er vell ikke samme studio som GTA serien heller, om jeg ikke tar feil. Så kvalitet på samme nivå som GTA IV forventer jeg ikke, selv om det hadde vært helt rått! Men det finnes da grenser hvor dårlig en trailer kan være i 2009. Trailer skal selge seg for min del, men denne gjorde det motsatte. Lenke til kommentar
Easthill_InnleggNO Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Alt spillet har til felles med orginalen er 2 av 3 ord. Og Dan Houser styrer produksjonen, samme mannen som styrte GTAIV. "Work on the game is being done by Rockstar's San Diego studio, members of the core Grand Theft Auto team and folks from Rockstar Leeds." IGN Endret 10. mai 2009 av Easthill Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Tenker da på Rockstar North. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Enig med det som ble sagt her om teksturene, de var forferdelige! men resten av traileren viser potensialet til et supert gameplay uansett! gleder meg til å se mer, det trengs mange flere western spill, finnes alt for få og for få gode! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Er det blitt fortalt om hvordan vi styrer hovedpersonen i dette spillet? Blir det at man beveger personen i 3 person, for å så gå over til 1. person på skytingen? Det var vel sånn det var på GTA IV, og det funket vel bra? Uansett, jeg er usikker på hvordan dette spillet kan hevde seg med det nye westernspillet Call of juarez. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 På alle måter egentlig. Call of Juarez er et fps spill som verken er åpent eller interessant Multiplayer delen var skikkelig elendig i eneren ihvertfall. Rockstar kan multiplayer ihvertfall, GTAIV har jo helt enormt mange spillmoduser. Men det er litt synd at cheating er helt åpent og folk kan modde online som dem selv vil uten konsekvenser. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Er det blitt fortalt om hvordan vi styrer hovedpersonen i dette spillet? Blir det at man beveger personen i 3 person, for å så gå over til 1. person på skytingen? Det var vel sånn det var på GTA IV, og det funket vel bra? Hva for noe? GTA IV har da ikke 1.person skyting? :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå