Gå til innhold

Noen som kan mye om SLI ?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har kjøpt 3 x Geforce XFX 9800 GTX+ kort og ville kjøre disse i 3 way SLI men neida, det ville ikke min pc <_< kan noen hjelpe meg ?

Hovedkort: nforce XFX 790i ultra, support for 3 way SLI

mer info om rig se signatur ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har du en 3way sli bridge? det kommer gjerne ikke med mer enn dual.

også, sikker på at du har nok strøm? 3 kort drar ganske heftige mengder. Må nesten ha litt mer feil info, hva skjer? :)

Endret av Shicca
Fjernet unødvendig quote
Lenke til kommentar

jeg har en 1000w powersupply, prøvde 2 kort og bare for å se om eg hadde nok strøm og det virket heller ikke.

har en 3 way bridge ja, har også en 2 way bridge men ingenting virket, installerte windows xp og vista, kortene viste ikke i system enhetene heller men jeg kunne se 2 av kortene når jeg brukte et annen program, en kompis av meg skal også kjøre 2 av disse kortene og han har 750w powersupply, holder det eller ? har aldri koblet SLI før så jeg vet ikke noe om dette :rolleyes: hadde satt pris på alle tips, eller step by step visning på hvordan man gjør det, mer info om min rig er på siganturen

Endret av Shicca
Fjernet unødvendig quote
Lenke til kommentar

Jeg går ikke opp den funksjonen på kontrol panele, og jeg kan ikke se begge kortene i device manager heller <_< eg hadde aldri trodd at dette sko bli så vanskelig :rolleyes: jeg har den nyeste driver, har til og med prøvd beta drivers, jeg prøvde xp, da kunne jeg se kortene i device manager men jeg kunne ikke enable SLI på kontrolpanele

Endret av Shicca
Fjernet unødvendig quote
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...