janix Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hei Jeg har kjøpt 3 x Geforce XFX 9800 GTX+ kort og ville kjøre disse i 3 way SLI men neida, det ville ikke min pc <_< kan noen hjelpe meg ? Hovedkort: nforce XFX 790i ultra, support for 3 way SLI mer info om rig se signatur Lenke til kommentar
Suram Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) har du en 3way sli bridge? det kommer gjerne ikke med mer enn dual. også, sikker på at du har nok strøm? 3 kort drar ganske heftige mengder. Må nesten ha litt mer feil info, hva skjer? Endret 14. mai 2009 av Shicca Fjernet unødvendig quote Lenke til kommentar
janix Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) jeg har en 1000w powersupply, prøvde 2 kort og bare for å se om eg hadde nok strøm og det virket heller ikke. har en 3 way bridge ja, har også en 2 way bridge men ingenting virket, installerte windows xp og vista, kortene viste ikke i system enhetene heller men jeg kunne se 2 av kortene når jeg brukte et annen program, en kompis av meg skal også kjøre 2 av disse kortene og han har 750w powersupply, holder det eller ? har aldri koblet SLI før så jeg vet ikke noe om dette :rolleyes: hadde satt pris på alle tips, eller step by step visning på hvordan man gjør det, mer info om min rig er på siganturen Endret 14. mai 2009 av Shicca Fjernet unødvendig quote Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) basic spørsmål, har du aktivert sli i kontrollpanelet? Endret 14. mai 2009 av Shicca Fjernet unødvendig quote Lenke til kommentar
janix Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Jeg går ikke opp den funksjonen på kontrol panele, og jeg kan ikke se begge kortene i device manager heller <_< eg hadde aldri trodd at dette sko bli så vanskelig :rolleyes: jeg har den nyeste driver, har til og med prøvd beta drivers, jeg prøvde xp, da kunne jeg se kortene i device manager men jeg kunne ikke enable SLI på kontrolpanele Endret 14. mai 2009 av Shicca Fjernet unødvendig quote Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå