Gå til innhold

3D Realms lagt ned

Anbefalte innlegg

Vi har jo faktisk ikke sett så mange solskinnshistorier fra spill som har vært lenge i utvikling. Siste eksempelet er jo Too Human. Det var under utvikling veldig lenge, og lovet mye, uten å nå opp til å være mer enn et gjennomsnittlig spill. Helt klart spillbart, men ikke noe spesielt utover det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde vært episk om Microsoft hadde kjøpt opp 3D Realms i all hemmelighet, og på E3, i slutten av pressekonferansen når man tror alt er over: røyk og skummel musikk. Ingenting skjer. Så plutselig "PANG". Ny Duke Nukem Forever trailer!! :excl:

Lenke til kommentar
Hadde vært episk om Microsoft hadde kjøpt opp 3D Realms i all hemmelighet, og på E3, i slutten av pressekonferansen når man tror alt er over: røyk og skummel musikk. Ingenting skjer. Så plutselig "PANG". Ny Duke Nukem Forever trailer!! :excl:

har kikket konstant på sida siden jeg fikk nyhetene første gang

jeg leda et kurs på fredag og når jeg ga dem oppgave så leste jeg bare på 3drealms sida

Og oppdaterte dem om hvordan det gikk

3dRealms var en av de siste store som jeg enda likte

(Id software gikk i glemmeboke etter Doom3 og når Carmack sa han ville fokusere på Mobile games og consoler)

Håper virkelig nogen drar det her gjennom og 3d realms kommer opp igjen i et annet navn om de må, men Duke han må level videre

Husker enda sommern jeg fikk det

var lan 24/7 i nesten 3 mnder

Lenke til kommentar

Huff, dette er noe av det tristeste som har skjedd på lange tider synes jeg. Så utrolig surt at de ikke skulle få de 5 mill de trengte for å gjøre spillet ferdig.

De oppsøkte visst andre store utviklere og ba om et lån ut fra respekt for ipén, men nei.

De hadde jo faktisk en ship date internt nå, April neste år skulle spillet være i butikkene.

Blir skikkelig trist å se Duke halte videre på ds og psp senere i år, når en vet at Duke´s storspill aldri kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...