Ghaundan Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Santar, har han noe å vise for det? Eller kun twitter meldinger? Kan noen gi en link til 2007 trailern? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg har ikke noe forhold til 3D Realms, så at de blir nedlagt betyr ikke så mye for meg. Men skulle likt å sett Duke Nukem Forever lansert dog. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hvem vil egentlig kjøpe opp et slikt somle-selskap? Lurer på hvordan en normal arbeidsdag ser ut hos 3D Realms. Ikke bare det at de har holdt på med et spill i 12 år, men de har ikke akkurat vært så produktive i det siste. Siden 2006, etter at de ga ut Prey, har de bare gitt ut en port av Duke Nukem 3D til XLA. Det var de 3 årene... Kan hende noen kjøper det bare for å få eventuelle rettigheter og slik de eier. For deretter å legge ned selve avdelingen. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Dette gjør det egentlig bare verre å gi slipp på DNF: http://talkinrealatyou.blogspot.com Og her er noe game art: http://ve3d.ign.com/articles/news/46899/Du...ept-Art-Renders Endret 9. mai 2009 av TCi Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Lekket in-game footage. http://www.gametrailers.com/player/usermov...aylist=featured Ser så sykt bra ut. For de som vil laste videon ned: http://www.megaupload.com/?d=YLHALVVM Edit: fjernet youtube link, de sletter videoene hele tiden. Gametrailers versjonen har også nakne damer, youtube likte ikke det. For de interesserte. Endret 10. mai 2009 av medlem-105082 Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Det så meget lovende ut. Gode animasjoner og en del interessant gameplay. Ikke noe direkte revolusjonerende, men virker svært spennende. Virkelig synd dette. Lenke til kommentar
Josef-Nastra Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Dette var synd men det måtte vel skje til slutt. Man kan ikke holde på så lenge med å lage et spill og bare komme med små samarbeid til andre spill. R.I.P Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 3D Realms Possibly Bought Out By Microsoft? David Villarreal brought this up the other night before the Warzone and I nearly flipped out. It makes so much sense it’s not even funny. This is purely speculation and not a rumor or fact. So it begins with Microsoft getting rights to distribut Duke Nukem on Xbox Live. Isn’t it kinda strange that they would put such a classic PC game on Xbox Live? They updated it, added Live support and now every gold user can have a blast from the past online. On May 6th, 3D Realms closed their doors and their site went down. The site came back up a day later. The funny thing about the timing of the closing of 3D Realms is that it’s less than a month away from E3. What David told me completely blew my mind the other night. He thinks that Microsoft bought 3D Realms and that they are working on Duke Nukem Forever as an exclusive Xbox 360 title to be published by Take Two. It just seems to make a whole lot of sense. Microsoft loves releasing classic versions of their games on Xbox Live before and sometimes even after an updated version is released. This could be one of Microsoft’s megaton’s at E3. Again, it’s just speculation but it would be really cool to see this happen. I’ve been waiting for Duke Nukem Forever since the game was announced. Kilde Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) (snipp) Hvis dette viser seg å være riktig, så kommer jeg til å gråte gledestårer i så mange timer at det kommer til å gjøre vondt. Endret 10. mai 2009 av Vrengtpolvott Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Om det skjer er det et av tidenes mest utspekulerte overtakelse noensinne. Og jeg kommer til å elske MS for det. Overgår faktisk Final Fantasy 13 på Xbox 360... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Et spill som har vært ventet på i 12 år eksklusivt til èn plattform. Microsoft kan eie E3 med det. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Er jo grunn til å kjøpe seg 360 hvis de kommer med en slik nyhet. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Selv om spillet kommer til å bli dårlig, så får MS pluss i boken for dette. Om det stemmer da selvfølgelig. Lenke til kommentar
Mr.T_InnleggNO Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hmm, dette var en morsom tanke. Kommer nok til å gjøre som Vrengtpolvott om det er tilfelle Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Hørtes ut som en rimelig dårlig spekulasjon. Så bare fordi de fikk lagt ut Duke Nukem Arcade på xbox live, så betyr dette plutselig at Microsoft har kjøpt de opp? Skeptisk, men absolutt morsomt hvis det hadde skjedd. 360 eksklusivt kan reise og ryke. Endret 10. mai 2009 av medlem-105082 Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Flere 3D-modeller her: http://madmanmarkskelton.blogspot.com http://www.randyforsyth.blogspot.com Lenke til kommentar
Avean Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Er jo grunn til å kjøpe seg 360 hvis de kommer med en slik nyhet. FPS på konsoll er no go og hele fanbasen til Nukem er på PC der det hører hjemme. Jepp tror nok mange blir glad ja .... Dem kan ikke ha vært så dum. Er det noen som kommer til å kjøpe en så absurd tittel så er det pc brukerne hvor fps herjer. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg kan se for meg at det kunne skje, da Microsoft tross alt har en historie bak seg med å kjøpe opp ikke bare titler, men også hele selskaper som lager store titler. Og med eksklusivitet på et spill som har vært under utvikling i over 12 år vil de potensielt, som sagt, kunne eie E3. Og som Microsoft så ofte gjør så bli jeg ikke overasket om denne "eksklusiviteten" i bunn å grunn er en cockblock mot Sony, og at det vil bli sluppet for både Xbox 360 og PC - begge Microsoft sine lekegrinder. Men dette er jo tross alt kun spekulasjoner, uansett hvor deilig det hadde vært, så ikke forvent for mye. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Selv om spillet kommer til å bli dårlig, så får MS pluss i boken for dette. Om det stemmer da selvfølgelig. Morsomt at du vet spillet er dårlig uten å ha prøvd det, og bare ved å dømme noen få klipp fra en versjon som ikke er ferdig engang. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Ja, skyt meg. Jeg forhåndsdømmer dette spillet. Jeg tørr å vedde på at det blir dårlig om det noen gang blir lansert. Vedde i mot? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå