Joachim_F Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Skaperne av Duke Nukem Forever har stengt dørene. Les mer Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 En trist dag. Kan nesten ikke tro det er sant etter alle disse årene. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 NEI! :'( Det går skaperne av en av mine morsomste barndomsminner. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Kjipe greier, så jo ut som de skulle få det til, men men.. Får håpe noen plukker det opp og får gjort det ferdig! Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Stort tap for spillskapere og uavhenige utviklere! 3Drealms har alltid gjort det som passet dem best, og de har klart seg i over 20 år på denne måten. Synd det skulle ende på denne måten! Håper DNF blir gjennomført uansett! Lenke til kommentar
zaico_InnleggNO Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Dette forventet jeg skulle skje for lenge siden, noen som vet hva det til nå har kostet å utvikle Duke Nukem Forever? Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Å overhype et spill, og så aldri slippe det ut, den var ny! Forøvrig ganske dårlig at man bruker så lang tid, og ikke en gang en beta versjon har vært klar til test. Da går man konk Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 The 2001 trailer was 100% scripted cinematic, and not actual gameplay. They built specific demo maps just to record video from to make a trailer. Everything you see in that trailer was phony. The typical work flow there went something like this: Designer would be assigned a task (build a new map, rebuild an old map, polish a bit of a map, etc.). Designer would work on said task for two, three weeks, a month, all the while lower management would be looking over it and making sure it was going in a "good general direction." Designer would move on to another task. A month or two later upper management would finally look at the work and say, "It's all wrong, do it again." Rinse, repeat. Entire maps would be done from the ground up, almost to beta quality, and then thrown out simply because no one would make decisions early on in the process. (Read up on Valve's 'orange box' method of design -- that's how you make games) Another example of WTF is the fact that there was one part of one map that was being worked on before I started working there. Nineteen months later and the same designer was still working on the same part of that same map... I'm not blaming the designer, it wasn't his fault. I think the biggest problem that the company had in general is being self-funded. When you're a developer working directly with a publisher and you have milestones to meet it's a whole different ballgame. If you don't meet those milestones, you don't get any money. That right there will keep your project on schedule. If, however, you're funding it yourself, you don't really have anyone to answer to except yourself and you can quickly lose sight of just how much money is going out the door. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg er nesten bare glad til.... Venta så evig lenge på det spillet at skuffelsen ville blitt for stor. :/ Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Dette er helt klart en trist dag, 3D Realms har gitt meg mange fine opplevelser, hovedsaklig under barndomstiden. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Dette var skikkelig triste greier. Og så skjedde det nå som det så ut som spillet endelig så ut til å nærme seg også. Håper virkelig Duke Nukem forever blir fullført, tross dette som nå har skjedd. Endret 7. mai 2009 av Santar Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Nei, men i alle dagar...kan det tenkast at ein må kunne gjere spel ferdige og få dei lagt ut for salg på eit vis, for å halde hjula i gong som spelutviklar? Alvorleg tala, "Duke Nukem Forever" er ein nærmast ein spøk i spelindustrien, og eg synest det er forbløffande at folk har klart å halde forventningane oppe so lenge. Faktisk, dersom ein søker på det generelle begrepet "vaporware" på Google, får ein rundt ein million treff. Om ein søker på "vaporware -'duke nukem', får ein berre 400 000. Eg synest det er litt imponerande. Det var nok på tide at 3D Realms tok kvelden...dei var kanskje ein kompetent utviklar ein gong, men i seinare tid har dei vore uhyre lite produktive. Kay Lenke til kommentar
Mr.T_InnleggNO Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Selvsagt har man holdt forventningene oppe. Det er jo Duke Nukem det er snakk om! Men ja, 3D Realms har vært uhyre lite produktive, og sånn sett kommer det ikke som et sjokk. Men uansett, trist er det! Jeg bare krysser fingrene for at spillet blir gjort ferdig på ett eller annet vis alikevel. When it's done!!! Forresten, jeg savner den tårevåte smileyen!! Endret 7. mai 2009 av Mr.T Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 En trist dag. Kan nesten ikke tro det er sant etter alle disse årene.Så etter 10 år med uendelege utsettjingar er du idag overraska? Jaggu. Lenke til kommentar
bar10dr_InnleggNO Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det var på tide. 13 år på å lage et spill.. det blir for dumt, det hadde aldri levd opp til forventningene uansett. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Men uansett, trist er det! Jeg bare krysser fingrene for at spillet blir gjort ferdig på ett eller annet vis alikevel. When it's done!!! Eg lurar faktisk på om 3Drealms i det heile har laga noko som helst? Kva har me sett? Ein CG trailer der Duke pumpar jern? Har dei laga noko meir enn det? Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 En trist dag. Kan nesten ikke tro det er sant etter alle disse årene.Så etter 10 år med uendelege utsettjingar er du idag overraska? Jaggu. Hvilke utsettinger tenker du på? Selvfølgelig er jeg overrasket. 3D Realms gav uttrykk for at DNF nærmest seg et endelig sluttresultat. Om posten til Vrengtpolvott stemmer så virker det som om at selskapet har missbrukt sin troverdighet som utvikler. Veldig trist om dette er tilfelle. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 TCi, de har da oftet hintet om at spillet nærmet seg release opp gjennom årene for så å utsette hele greia. At de går konkurs er faktisk vel fortjent, å holde på så lenge uten å produsere noe som kan vises fram (cgi trailer teller strengt tatt ikke) får jeg inntrykk at de brukte mer tid på å utforske nesebor enn å utvikle spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå