Gå til innhold

Anmeldelse: X-Men Origins: Wolverine

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja, spillet er nok bedre enn filmen, og det skal ikke mye til. Mulig jeg gir spillet en skjanse.

Filmen var helt elendig.

Filmen var det helt topp den. Syntes det var spennende å få med seg mer om Wolverine. Man har jo alltid visst at det har vært mye om han som man ikke har visst om.

Men når det er snakk om spillet, så har jeg aldri engang vurdert å kjøpe det.

Kjøper aldri spill som er basert på filmer. Altså, jeg kunne sikkert ha kjøpt Lord of the Rings: Conquest om jeg hadde likt det, men jeg ville aldri kjøpt et spill der hovedpoenget var å spille seg igjennom filmen spillet er laget om/av.

Lenke til kommentar
Kjøper aldri spill som er basert på filmer.

Dette spillet er ikke basert på filmen. Spillet var i utvikling en god stund før de fikk vite at det var en film om Wolverine i gang. De lagde rett og slett bare et hack 'n slash spill om Wolverine, og fikk historien til filmen med som bonus. Historien fra filmen er derfor ikke hele spillet, men kun en del av det.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Så i en video på GT at du fikk vite hva Origins virkelig er eller noe i den dur. Noe som du ikke får vite i filmen,

Lenke til kommentar

Dette spillet er ikke basert på filmen. Spillet var i utvikling en god stund før de fikk vite at det var en film om Wolverine i gang. De lagde rett og slett bare et hack 'n slash spill om Wolverine, og fikk historien til filmen med som bonus. Historien fra filmen er derfor ikke hele spillet, men kun en del av det.

Så det at de har samme navn er bare en tilfeldighet....?

Lenke til kommentar

Joda, men når de ser at anmeldelsene er rimelig positive så gir de det en sjanse, akkurat som meg selv.

I tillegg så fikk nok utviklerne en fin sum overført til bankkontoen deres for å bruke navnet og historien i spillet deres, og mye gratis pr.

Lenke til kommentar

Så det at de har samme navn er bare en tilfeldighet....?

Som Laksus sa, spillet var i utvikling en god stund før de fikk vite om Wolverine filmen. Selvsagt endret de da navn til å matche filmen for mer salg.

Er et stykke inne i spillet så langt og det følger bare filmens histories til en viss grad. Karakterer er fjernet eller endret og nye er lagt til. Emma Frost spiller for eksempel en mye større rolle i Weapon-X basen. Storyen virker så langt større og dypere enn hva filmen fikk til (Noe som ærlig talt ikke er så vanskelig :p) Jeg synes personelig at å gi dette 6/10 er litt i laveste laget.

Er det noen mangler ved spillet? Ja. Det ble antakelig litt rushet for å komme ut samtidig med filmen så man støter på noen grafiske bugs fra tid til annen. Og kampene mot store motstandere er alle helt like, som blir litt kjedelig etter ett par stykker.

Men hva er det egentlig spillet skal levere? Over The Top action med Wolverine. Og det gjør det til de grader. Jeg oppdager fortsatt nye og underholdende måter å drepe folk på :D Kontrollene er gode, det er et brukbart stort arsenal av komboer og spesial moves og mange av fiendene trenger litt mer enn "mindless button-mashing" for å slås. (Hater de kara med skjold og bionisk arm)

Personelig ville jeg gitt spillet 7/10 eller 8/10. Så at IGN ga det 7.8/10 som jeg ville si er riktig i forhold til min opplevelse av spillet så langt.

Endret av Ralzar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...