Error Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Det ble en runde ja. Siden det var flere som ikke var helt supergode med (bla. meg) ble vi lett overkjørt av Boco, men det var gøy likevel! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) oi, så ikke posten over Endret 10. januar 2010 av Slettet-XIQJlAy2KQ Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 dere får si fra om det blir flere runder da Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Det skal vi gjøre! Hvis du sender meg steam-navnet ditt over en PM kan jeg (når anledningen byr seg) gi deg steam-navnene til en del av oss som spiller sammen. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Dette kan jeg fort være med på, noen som vet hvor jeg kan få tak i alt billigt?(Complete) Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Dette kan jeg fort være med på, noen som vet hvor jeg kan få tak i alt billigt?(Complete) kjøpte min på ålatekompaniet (oslo city) for 99 ,- Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Må innrømme at jeg lastet ned Civ 4 når det først kom. Nå om dagen prøver jeg imidlertid å kjøpe de spillene jeg har lyst på så jeg har bestilt fra platekompaniet. Billig var det og. Kanskje jeg blir med en gang Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Om det blir flere runder vil jeg gjerne være med. Hva, hvor, når? Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Si det. Vi kan jo prøve å få til noe i morgen kveld Hvis det blir noe av vil jeg tro at vi startet mellom 19-21. Vi bruker forresten Fortress Gamer chatten (voice chat gjennom den) når vi spiller, så ha en mic klar! Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Si det. Vi kan jo prøve å få til noe i morgen kveld Hvis det blir noe av vil jeg tro at vi startet mellom 19-21. Vi bruker forresten Fortress Gamer chatten (voice chat gjennom den) når vi spiller, så ha en mic klar! Fortress Gamer Chat? (Føler meg sååå 2009 nå) Lenke til kommentar
Bocoraton Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Fortress Gamer Chat? (Føler meg sååå 2009 nå) Legg meg til i steam så skal jeg invitere deg. Id: Bocoraton Lenke til kommentar
Bocoraton Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Complete pack på tilbud til 10 £ på steam nå. Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Meget fin pris, men det store spørsmålet er, fungerer mods på civ på steam? Total war spillene er jo helt ubrukelige å ha på steam pga dette. Lenke til kommentar
Bocoraton Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Meget fin pris, men det store spørsmålet er, fungerer mods på civ på steam? Jepp, mods fungerer utmerket på steam. Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Kan ikke si meg helt fornøyd med steam og mods, snarveier funker ikke, og fikk noen feilmeldinger med fallofheaven, dessuten får jeg ikke installert bluemarble som må sies å være en viktig mod. Men jeg kan egentlig bare klandre meg selv, jeg burde visst bedre etter total war spillene, og det er typisk steam Viss noen vet hvordan jeg kan få installert bluemarble, hyl ut. Endret 10. mai 2010 av Crispin Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 For de som måtte være interessert i Civ IV mods, ble Rise from Erebus 1.3 akkurat gitt ut. Kan lastes ned her: http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=373629 Rise from Erebus er en dark fantasy mod for Civ IV Beyond the Sword er bygger videre på den velkjente Fall from Heaven modden. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) For de som måtte være interessert i Civ IV mods, ble Rise from Erebus 1.3 akkurat gitt ut. Kan lastes ned her: http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=373629 Rise from Erebus er en dark fantasy mod for Civ IV Beyond the Sword er bygger videre på den velkjente Fall from Heaven modden. Takk for tipset mac! Endret 1. august 2010 av Avien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå