Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 jeg er med nå i kveld, men jeg er ikke noe god Lenke til kommentar
Bocoraton Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 jeg er med nå i kveld, men jeg er ikke noe god Vi er iallefall 3 stk som er klare nå. Noen fler som er med? Legg til steamid: Bocoraton Lenke til kommentar
Zhaka Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Vi trenger litt liv i tråden! Vil bare spørre, og gjerne kall meg dum, men hva er det dere spiller multiplayer gjennom? Altså Hotseat, Internet eller E-mail? Iallfall har jeg mulighet til å spille gjennom internet. Men ikke forvent at jeg vet så veldig mye om dette. Akkurat nå spiller jeg som vikingene på Immortal. Har kommet fram til midten av 1600-tallet, og nå begynner romkapløpet å nærme seg. Er den største spilleren på kartet (takket være mine store byer), og har akkurat vippet ut zuluene. Er spent på om jeg får bli generalsekretæren i FN, og om jeg klarer å vinne romkapløpet. Portugiserne, araberne og amerikanerne ser skummelt store ut. Iallfall får jeg håpe på at jeg klarer å vinne. Det blir første gang på Immortal. I tillegg er det en ting jeg ble nyskjerrig på. Og det er hvordan det vil gå med Civ4 på Gamer.nos 50 topp liste over tiårets beste spill. Jeg tror det har potensiale til å komme høyt på lista, men antageligvis ikke helt på topp. Civ4 har blant annet blitt utnevnt til det beste spillet fra 2005 etter Resident Evil 4, og det ble sitert i ingressen til anmeldelsen at Civ4 kanskje er tiårets beste strategispill. Jeg håper iallfall at det kommer høyt, og om det ikke gjør det er ett eller annet galt. Lenke til kommentar
Bocoraton Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Vil bare spørre, og gjerne kall meg dum, men hva er det dere spiller multiplayer gjennom? Altså Hotseat, Internet eller E-mail? Iallfall har jeg mulighet til å spille gjennom internet. Men ikke forvent at jeg vet så veldig mye om dette. Akkurat nå spiller jeg som vikingene på Immortal. Hei "dum" ;D. Neida. Vi spiller faktisk verken hotseat, internet eller mail. Går i direct IP med stort sett meg som host da jeg spiller alt for mye. Det begynner å bli endel av oss her på forumet som er mer eller mindre aktive. Legg meg til på steam: Bocoraton så skal jeg invite deg når vi spiller igjen. Men de fleste er nok langt under ditt nivå siden du spiller på Immortal. Da vil jeg vel tro du er vesentlig bedre enn alle oss andre. Fordelen er jo at man kan velge personlig vanskelighetsgrad i mp også så man for jevnet spillet ut etter hvor gode eller dårlige man er. Jeg personlig er nok på grensen mellom warlord/noble. Litt for god for noble men samtidig blir det vanskelig å holde tritt med de bonusene de andre spillerne får ved start hvis jeg velger noble. Uansett jo fler jo bedre. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hei og hopp. Jeg har jo civ 4 og to expansion greier som jeg kjøpte for hele 99 ,- kan jeg spille de gjennom steam, eller må jeg kjøpe spillet gjennom steam for å spille det der? Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hei og hopp. Jeg har jo civ 4 og to expansion greier som jeg kjøpte for hele 99 ,- kan jeg spille de gjennom steam, eller må jeg kjøpe spillet gjennom steam for å spille det der? Du trenger ikke å kjøpe civ via steam for å kunne spille sammen med oss, du kan bare legge det til som non-steam game. Når vi spiller sammen bruker vi steam for å snakke sammen (voice chat). Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 skjønner skjønner. men da får dere bare si fra om det blir en runde noen gang. har ikke spilt på en stund og var vel ikke verdens beste heller, men det er jo ekstremt god underholdning da:) Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Spillere dere mot hverandre ? Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Vi spiller nok mest mot hverandre, men det er vel mulighet for å spille med lag, eller ha vassals. Lenke til kommentar
Bocoraton Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Vi spiller nok mest mot hverandre, men det er vel mulighet for å spille med lag, eller ha vassals. Jepp vi starter med alle mot alle, men man inngår selvsagt avtaler underveis. Bare join group chatten til FG så treffer du sikkert en annen der. Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Da blir det et spill nå på fredag kveld! Bare husk på at noobs som meg er med, så full overkjøring og utnytting av folk som meg blir sett på med sure fjes Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Og meg, tust me.. shame on you hvis du gruser meg ! :@ Endret 6. januar 2010 av Slettet-XIQJlAy2KQ Lenke til kommentar
Kidnet Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Kjøpte meg spillet for to dager siden så er nok ikke den beste jeg heller Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 vi må pøve å få til en runde på fredag/lørdag da (mulig jeg skal på kino fredag så får ikke til å være med da) Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg har jo fri i morra så da kan jeg også være med på en runde:) Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Får nesten sitere meg selv Da blir det et spill nå på fredag kveld! Bare husk på at noobs som meg er med, så full overkjøring og utnytting av folk som meg blir sett på med sure fjes Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 jeey, nøtte er med. Da må det bli bra mot slutten når strategi bare er tull og verdenskrig er tingen ! Lenke til kommentar
Bocoraton Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 jeey, nøtte er med. Da må det bli bra mot slutten når strategi bare er tull og verdenskrig er tingen ! Da er det bare for folk å legge til meg hvis de har lyst å være med. Håper å starte raskest mulig. Legg meg til på steam, Bocoraton eller bare join Fortress Gamer chatten. Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Da venter vi på nooben Nøtte som skal komme. Hvis noen vil være med, kom på asap! Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 ble det en runde på dere eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå