Vistula Uhlan Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ifølgje fetteren min sin kjærest, er dei saman fordi han har bunad Hm, eg har ikkje bunad. Kanskje derfor eg er single? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 La meg si det på denne måten: Jenter elsker gutter i bunad I hvert fall jeg, det er utrolig stilig og sjarmerende. Hmm, da må jeg jo nesten vurdere å gå til anskaffelse av en. Det har aldri vært noe tradisjon å gå i bunad i familien min, og personlig synes ikke jeg det er toppen av lykke å gå rundt i bukseseler og skinnlapp på rumpa. Mener det er langt stiligere å ha på seg en dress, vest, jakke eller hva man måtte finne på. Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) 20.000,- for et klesplagg? Damn, desverre.. blir nok ikke bunad på meg i år Endret 7. mai 2009 av NerdRage Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Kjører David Toska/Arfan Bhatti-stil Lusekofte Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Joggebukse, tskjorte og ellers commando! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Joggebukse, tskjorte og ellers commando! Win. Kommer til å kjøre dress, vonde sko og hauger av strips for å bevise et poeng ovenfor Svenning, og for episode 6 av "MFF". Elsker å gå rundt i dress - det er et utrolig stilig klesplagg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg går som regel med dressjakke, en enkel t-skjorte, gjerne med en ganske sterk farge og en fin nok bukse. Ikke noe overdådig, da jeg ikke er den typen, men alikevel pyntet opp litt. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Blir nok dress på meg. Mamma har lovt meg bunad når jeg er ferdig utvokst, som umulig kan være så veldig lenge til. Så det blir stas ^_^ Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hvit dress er fett Bunad for menn ser sjukt Skjul homo ut spør du meg :rolleyes: Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Eg avskyr folk som brukar homo som skjellsord/noko negativt, men viss det er noko som som ser homo ut, så må det jo vere kvit dress. Liker du ikkje bunad, så likar du ikkje norsk kultur, og da likar du ikkje Noreg heller. Endret 8. mai 2009 av Flosshatt Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Black Debbath har to antrekk som egentlig passer forbanna bra til 17. mai. Det ene er Ibsen-antrekket deres, det andre er rockebunaden. Personlig syns jeg damer i bunad er sexy, og syns også det ser generelt (romeriksbunaden uten jakke ftw) bra ut på menn uten av jeg føler at jeg er homofil av den grunn. Endret 8. mai 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Liker Norge jeg. Men bunad for menn mener jeg fremdeles ser teit ut. Men det er bare min mening! Selv har jeg aldri gått i noen som helst form for dress Endret 8. mai 2009 av Amaranth Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Amaranth: Det burde du endre på asap. Dress er awesome, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Olabukse, hettegenser og en gaming T-skjorte. Kanskje gå på sokkene hvis du er litt vill. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Black Debbath har to antrekk som egentlig passer forbanna bra til 17. mai. Det ene er Ibsen-antrekket deres, det andre er rockebunaden. Haha, tenkte på rockebunad når eg såg denne tråden Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Liker Norge jeg. Men bunad for menn mener jeg fremdeles ser teit ut. Så homo er teit? "Teit" gir i hvert fall en beskrivelse av hva du mener om plagget. Jeg skjønner ikke hva bunad har å gjøre med en persons legning. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Blir russegear her, men ellers så er dress en klar vinner! Hvit dress er konge^^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Gutter med bunad er utrolig stillig Srsly? Skal poste bilder 17-18. mai da Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Liker Norge jeg. Men bunad for menn mener jeg fremdeles ser teit ut. Så homo er teit? "Teit" gir i hvert fall en beskrivelse av hva du mener om plagget. Jeg skjønner ikke hva bunad har å gjøre med en persons legning. 'Homsete' da, bedre? Feminint? Du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Aha. Så en herrebunad er feminin? Da forstår jeg hva du mener, selv om det ikke gir noen mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå