EpicNerd Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Jau folkens! Da nermer det seg 17. Mai og jeg lurer på hva jg skal ha på meg i år Har alltid gått i sort dress, så i år vil jeg prøve noe nytt ^^ Kanskje til og med hvit dress? Mange synes det blir for pimp men jeg mener det er stilig jeg Så, forslag? Edit: Jeg har utrolig lyst på bunad, men det er for høy prisklasse Endret 7. mai 2009 av NerdRage Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 hvit dress er jo bare knall da Det ser ganske bra ut på noen, og jeg synes du skal prøve det. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Prøv det så poster du bilde av deg selv Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Bunad. Har alltid hatt lyst på herrebunad, men er nok litt i dyreste laget. Ufattelig kult klesplagg. Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Bunad. Har alltid hatt lyst på herrebunad, men er nok litt i dyreste laget. Ufattelig kult klesplagg. Vet, har lyst på selv.. men er nok for dyrt for meg Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Gutter med bunad er utrolig stillig Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg kjører norlandsbunad. Synes også at damer i bunad er dritsexy. Men det er schwindyrt. Min kostet ca 20.000 og jeg bruker drakta 3-4 ganger i året. Betalte ikke for den selv. Min mor har alltid drømt om å se meg i bunad, så hun tok seg av finansieringen. Sånn er det å være mors lille gullgutt. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Har ikke bunad, så jeg tar på meg en lusekofte istedet. Hadde klart brukt bunad om jeg hadde. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Kjør heldekkende burka! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Kjører russebukse og hvit russetskjorte Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Bunad er da ikke spesielt pent. Hvit dress derimot, det hadde jeg gått for. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Ikke pent? Hva i alle dager der det du går på? Herrebunad er noe av det tøffeste plagget som er kommet fra Norge. Håper Moods kjører en egen vri på bunaden. Det hadde garantert blitt en slager. Hvit dress er forøvrig så 2004. Endret 7. mai 2009 av Konamixx Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Kjøpte ny dress i høst som var klekkelig dyr, så for meg er det den som gjelder! Skal på slipsjakt (aldri så liten samler) om en stund, så får vi se hva jeg ender opp med rundt halsen. Skjorte er jeg ikke helt sikker på enda, men satser på en eller annen litt skarp farge i år. Kommer an på slipset også, selvfølgelig. Har også begynt å se meg om etter mansjettknapper, men finner desverre ingen jeg liker. Noen som vet om nettbutikker som selger litt gaminginspirerte ting som mansjettknapper og beltespenner og slikt? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Solid Snake mansjettknapper, now that's classy Kjøpte meg ny dress idag faktisk, så det blir nok den. Endret 7. mai 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Du burde gå for bunad. Jeg går alltid i bunad på 17. Mai, det er jo tross alt nasjonaldagen. Da kan man koste på seg å være litt norsk i anntrekket også. Dessuten bruker jeg alltid dress ellers, og må jo få brukt den dyre bunaden. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 går selv i sort dress med hvite striper, hvit skjorte, og som regel et fint slips, gjerne blått (sommerfarge). Du kan jo gå i en dressbukse, en fin genser (polo, JP, Lacoste har mange fine), og en hvit skjorte under? Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg går i svart dress med hvite striper(små), hvit skjorte, pensko og rosa slips Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Slips, ja. Jeg har et nydelig hvitt ett, og et classy rosa. Og et til tror jeg. Må vel ikle meg et av dem på 17. mai også. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Bunad er da ikke spesielt pent. La meg si det på denne måten: Jenter elsker gutter i bunad I hvert fall jeg, det er utrolig stilig og sjarmerende. Endret 7. mai 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå