TST Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Kort, men underholdende og vellaget eventyr. Les hele saken Lenke til kommentar
Erik Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Er stor W&G-fan så det hadde vært meget gøy å spille gjennom dette spillet. Men vi får se. Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Storkoste meg med Fright of the Bumblebee, gleder meg til å prøve neste kapittel! Lenke til kommentar
Aziraphale_InnleggNO Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Er stor W&G-fan så det hadde vært meget gøy å spille gjennom dette spillet. Men vi får se. Da er det bare en ting å gjøre: http://www.telltalegames.com/store/wallace...grandadventures Kjøp spillet. Det er utrolig underholdene. Jeg vil faktisk si at det er bedre enn Sam & Max på mange områder! Og når det gjelder dette med at denne episoden ikke begynner der den forige slutter, så kan det hende at det blir som med S&M, at den siste episoden kompliterer de andre episodene. Men det er for tidlig å si ennå. Når det gjelder lengden, syns ikke jeg at det er noe å klage på. Dette er en episode, ikke et spill. Det er to forskjellige ting. Spillet er langt nok det etter at det er kommet ut 4 episoder... Men jeg må på andre områder si meg enig i artikkelforfatteren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå