- FuzioN Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Problemet: Jeg skulle sende svar på en PM og jeg oppdaget jeg ikke kunne bruke ø, å, eller æ.Jeg gikk på START og klikket på Notisblokk og der funket de. Det er grunnen til at jeg kan bruke dem nå. De virker ikke heller ikke noen andre plasser i nettleseren (Mozilla Firefox). Samtidig er det noen feil med tegn/kombinasjoner. Når jeg trykker på SHIFT+? kommer bare _. For å få ? må jeg trykke på SHIFT-_. Somebody help? Løsningen: ALT+SHIFT! Endret 6. mai 2009 av HCG Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Prøv å trykke på Vis/View, Tegnkoding/Character Encoding og velg Vestlig/Western (ISO-8859-1). Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Hjalp ikke! Det var paa hele tiden! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Prøv å velge en av de andre, som Unicode, og velg så vestlig igjen. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Står den på "NO" nederst til høyre, eller står det "EN" ? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Så har vi jo alltid det gode, gamle "Slå PC'en av og på igjen"-trikset. Vet ikke om du er så vant med å skru maskinen av, men tror det skal være en knapp der et sted. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Haha, morsomt. Skal proeve det senere. Skal bare poste litt til foer jeg restarter. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Kris, der staar ingen NO eller EN der. Men alle menyene er norske. (I Start.) Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Om menyene er norsk eller engelske har ingenting å si. "NO" og "EN" er om du har engelsk eller norsk tastatur. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg trykte paa Bytt bruker i START fordi jeg husker der bruker aa staa NO der. Der sto det NO. Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Alt + Shift Det funker hvertfall når jeg ikke kan skrive det, men vet ikke om det er det samme du mener. Har XP jeg. Endret 6. mai 2009 av Turboleif Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Tusen takk, Turboleif Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Inget problem, har hatt en del restarts for noen år tilbake før jeg skjønte det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg