protoboy2_InnleggNO Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Hei, sal da gjøre achievmenten ''No safe place'' for morro skyld og samle achievment poeng, men finner ikke flammekasteren i ''Hard landing'' der jeg må brenne en fyr som ligger oppe i et tre..så, vet noen hvor jeg får tak i den flammekasteren? Alle svar belønnes med takk:) Endret 6. mai 2009 av protoboy2 Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Starter mann ikke med flammekasteren da? I så fall er det bare å trykke "Y" Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 For det første kunne det vært en ide å skrive navnet på spillet. Lenke til kommentar
bas Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) De som kan svare på dette skjønner ganske sikkert hva slags spill det dreier seg om ut i fra overskrifta. Men ja, det er en dårlig emnetittel. Og for å prøve å svare på spørsmålet så tror jeg en av dine allierte har en flammekaster, han dør, og du må plukke den opp. COD WaW ja. Endret 6. mai 2009 av Snapcase Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Dette er vel noe COD greier. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Må man ikke gjennom en del av levelen før man finner flammekasteren? Husker at du kommer til et sted hvor cpuen som bruker flammekaster blir skutt av noen mg'er i en bunkers og du får i oppdrag å hente den.. Lenke til kommentar
protoboy2_InnleggNO Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Fant nå han cpuen som brukte flammekaster etterhvert(:, takk for alle svar!, holder på å ta hele WAW på veteran så har nok tidsfordriv:) Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Fant nå han cpuen som brukte flammekaster etterhvert(:, takk for alle svar!, holder på å ta hele WAW på veteran så har nok tidsfordriv:) Jobber selv med det fra tid til annen! Gled deg til Vendetta Lenke til kommentar
protoboy2_InnleggNO Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Det jeg gruer meg mest til er vell det oppdraget der man skal kjøre tanks, syntes jeg sleit nok med det oppdraget på Recruit jeg Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Har ikke komt så langt selv, husker jeg kom til det oppdraget som er rett før. Helt sinnsykt vanskelig... Camper du og tenker å ta en og en så forbered deg på å bli nadespammet som bare dét. Tør ikke tenke på hvordan den siste levelen Lenke til kommentar
protoboy2_InnleggNO Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 funker det med co op på veteran eller noe, og fortsatt få achievments? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 funker det med co op på veteran eller noe, og fortsatt få achievments? Med mindre det står "singleplayer only" så funker det, går jeg ut ifra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå