Gå til innhold

10. Klasse eksamen


Zwink

10. klasse skriftlig eksamen  

  1. 1. Hva kom dere opp i skriftlig?

    • norsk
      15
    • matte
      16
    • engelsk
      14
  2. 2. Hva kom dere opp i muntlig?

    • norsk
      3
    • matte
      1
    • engelsk
      1
    • naturfag
      4
    • samfunnsag
      1
    • fremmedspråk
      1
    • KRL/RLE
      2


Anbefalte innlegg

Nerd!

Nå ble jeg kjempelei meg.

 

Nei da, det er bra det Sigurd ;)

Nå går det bra igjen.

 

Uansett, det var litt overraskende at det gikk så bra som det gjorde. Hadde til og med glemt å skrive kildene i engelskteksten min, så jeg gikk en stund og var nervøs for at de kom til å trekke for det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, eg skjønar(?) ikkje nynorsk. Det er Kjeisamt(?) å lære eit skriftspråk eg ikkje treng(+) seinare i livet.

Eg skjønar at det er lurt å kunne lese og skrive nynorsk, men å kunne bøye "boka" er vel litt mykje å dra i. Jamvel held politikarne på sitt og eg må nok sjå fram til tre nye år med ny norsk på videregåande. Skulle berre ønskje eg ikkje fekk karakter i det :(

 

PS: Kan flosshatt eller noen andre rette ? :p

Lenke til kommentar

hehehe egentlig er det jo veldig flaks dette her med eksamen. Selv har jeg ganske stabile karakterer. Jeg ligger på 4-5 i de fleste, hvis ikke alle fag og klarer meg bra med det. Noen venner av meg derimot har det vanskelig. 2 av dem får begge 6 i engelsk skriftlig og 2 i matte. Han ene kom opp i matte og det vil sannsynlighvis ødelegge snittet hams mer, mens han andre kom opp i engelsk.

 

Er ikke verden urettferdig? :p

Lenke til kommentar
NÅ kommer alle opp i både skriftlig og muntlig uansett :) Selv foretrekker jeg muntlige framføringer siden jeg uttrykker meg mye bedre muntlig enn skrtftlig.

Alvorlig? Glad jeg er ferdig med opplegget.

Husker jeg kom opp i Norsk muntlig prøveeksamen. Lå an til en 6'er, men så bommet jeg på et navn. :\

 

Edit: iharal3, man får utlevert en oppgave som man skal regne ut mens man forklarer fremgangsmåte o.l. for sensor.

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar
Og det er jeg veldig takknemlig for. Hadde det vært læreren min som skulle gitt meg karakter hadde det neppe blitt over 4.

 

Hvordan kan man få 5 på "bare" en framføring, vi har fått beskjed om at en god fremføring er en toer vis du er helt grønn på alt annet :blink:

 

Men så er vel Vg3 litt vanskeligere, men syntes det ennå er merkelig.

 

15mai er det vgs får vite eksamen :S siste eksamens dag er 12 juni.

 

MAtte muntlig får du en "problemstilling" også skal du lage regnestykker som er relevante før læreren din spør deg om forskjellige ting innenfor diverse matte stykker som du eventuelt må løse foran sensor.

 

Fikk jernteppe på hvordan grafen til X^2 så ut Lol :p

Endret av Zimmer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...