Gå til innhold

10. Klasse eksamen

Zwink

10. klasse skriftlig eksamen  

1. 1. Hva kom dere opp i skriftlig?

• norsk
      15
    • matte
      16
    • engelsk
      14
  2. 2. Hva kom dere opp i muntlig?

• norsk
      3
    • matte
      1
    • engelsk
      1
    • naturfag
      4
    • samfunnsag
      1
    • fremmedspråk
      1
    • KRL/RLE
      2

Anbefalte innlegg

Mange av oss her på gamer går i 10. klasse og dermed fikk vi vite hva vi kommer opp i i skriftlig eksamen idag!

Selv kom jeg opp i norsk og er ganske fornøyd med det, nynorsk er noe dritt men det er bedre enn matte :p Hva kom dere opp i(dere eldre også), og hva syns dere om oppgavene?

norsk tema: "det skulle bare være morsomt". Selv skjønner jeg lite av denne oppgaven, men jeg har forstått det slik at man skal ha om humor, mobbing og latter. Jeg vurderer å skrive en tekst om humor men vi får vente å se :)

Endret av Snapz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

her valgte de gruppene etter kontaktlærergruppene :p Så alle med samme kontaktlærer som meg fikk norsk. Litt dårlig at de ikke trekker men men.

Etter mandag har vi ihvertfall 6 dager fri :lol:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Hos oss var det slik at 2 klasser kom opp i matte, 2 i norsk, og bare en jævla heldig drittklasse kom opp i engelsk. Jeg kom opp i matte, noe som er helt greit, men engelsk er et av mine sterkeste fag.

Lenke til kommentar

Jeg kom opp i matte på både prøveeksamen i 9. og ekte eksamen i 10. men det er egentlig ikke så vanskelig som du kansje tror. Jeg syns det var lettere enn norsk og engelsk, men nå har jeg ikke prøvd de da, bare lest oppgavene.

Endret av Obi von Knobi
Lenke til kommentar

Jeg går fortsatt bare i 9. ende men vi har prøve muntlig. I fjor kom jeg opp i Norsk med "Bilder som språk," og i år vet jeg ikke enda.

Men.. Det har jo egentlig ingenting å si siden jeg bare går i niende, og derfror gidder jeg ikke å tenke særlig på det.

Lenke til kommentar

Var vel norsk jeg kom opp i ifjor. Husker ikke hvordan det gikk, mener det var en sterk firer/svak femmer.. Læreren digga meg litt ^_^

Neinei, nå husker jeg det! Jeg kom opp i samfunnsfag! Fikk en 5'er i et fag hvor læreren ikke er særlig glad i meg og jeg snakket i 20 minutter om noe jeg har lite peil på uten powerpoint. Nå det er hardcore. B)

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Kom opp i norsk. Må pugge alt om humor og sånt. <_< Tema er jo om "det skulle bare være morsomt" som Snapz sa. Resten av prøvene som jeg har hatt i år kommer sikkert( ;)) godt med. :D

sant, jeg skal se igjennom tentamen også har vi jo veiledning på skolen imorgen da :) Blir fint å høre hva læreren sier kan forbedres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...