TST Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Sony overtar utgiverjobben fra Atari. Les hele saken Lenke til kommentar
ododooo Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Nei og nei..... Får håpe at de klarer å få ut xbox versjon av dette og da... Gledet med til dette spillet!! Lenke til kommentar
Homunculus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Om det skjer så er det sååå typisk. Hadde valget mellom og forhåndsbestille det til Xbox eller ps3..selvsagt valgte jeg XBOX 360. Lenke til kommentar
Hunted Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Får håpe at forsinket utgivelse også betyr mer finpuss og hvem vet, kanskje tilogmed litt ekstra features? *Håpe ekstra hardt* Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Deilig deilig...først se filmene på Bluray og så spille spillet før alle andre....it's nice to own a PS3 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Nuts. Kansje jeg rekker å skaffe meg en PS 3 før det kommer, hvis ikke blir det å vente på boxversjonen! Men gleder meg, det gjør jeg. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Skal du først ha timed ekslusive så kan du da pokker gjøra det ordentlig Nei, det var kjipt det. Men, fåkke gjort noe med det. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Blir spillet sonefritt i USA er det ikke noe noe stress........ Da kommer det 16. Juni til 360 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Blir spillet sonefritt i USA er det ikke noe noe stress........ Da kommer det 16. Juni til 360 Tror ikke du burde holde pusten... Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Blir spillet sonefritt i USA er det ikke noe noe stress........ Da kommer det 16. Juni til 360 Det var vel det som var meningen før Sony tok over ja. Det er vel usansynlig at det gjør det nå. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 vel....Er det noen Atari spill i USA som IKKE er sonefri? At Sony blir utgiver i Europa betyr nok lite om spillet ikke blir sonefritt i usa Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Synd. Da må jeg vente ekstra lenge med å spille det Synes det er dumt at en "side" velger å gjøre ting som dette. Greit nok at det er en god avgjørelse sett fra deres perspektiv, men det er samtidig utrolig frustrerende. Dette går jo selvfølgelig alle veier, og jeg sier ikek at Sony er noen syndebukk i den trenden, bare at det er dumt. Greit at et spill blir multiplatform, da får tross alt flere spillere tak i spillet, men tidsekslusivitet liker jeg ikke. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Blir spillet sonefritt i USA er det ikke noe noe stress........ Da kommer det 16. Juni til 360 Da er det bekreftet da spillet er SONEFRITT Endret 9. juni 2009 av Kewy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå