TST Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Biowares kommende rollespill går tilbake til sjangerens røtter. Les hele saken Lenke til kommentar
Josef-Nastra Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Denne grunnboka må nok kjøpes! Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Noob question: Hva er penn og papir spill? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Endelig har ventet lenge på dette Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Noob question: Hva er penn og papir spill? Rollespill, på godt norsk, er det som artikkelen sikter til. Wiki-artikkel: http://en.wikipedia.org/wiki/Role-playing_game Lenke til kommentar
Homer for President Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 "mens Dragon Age: Origins først slippes til høsten." Ja jeg venter i spenning på å se om denne profetien slår til. Det skal sies at jeg ikke har noe i mot av utviklere trenger ekstra tid for å finpusse, men jeg mistenker at tittelen ikke kommer før rundt juletider... Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Når publishere sier at de skal gi ut noe i "høsten 2009", så snakker de om den skattemessige høsten. For oss normale folk er det noe av det samme som "vinteren 2009". Dette er helt normal praksis i spillindustrien. Lenke til kommentar
Homer for President Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Når publishere sier at de skal gi ut noe i "høsten 2009", så snakker de om den skattemessige høsten. For oss normale folk er det noe av det samme som "vinteren 2009". Dette er helt normal praksis i spillindustrien. Vell hvis dette er tilfellet så har jeg lært noe nytt i dag også, selv om det er lov til å håpe du tar feil slik at vi får klørne i det tidligere Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Stilig med et P&P =P Må bare finne noen som gidder å spille det med meg. Hvis ikke blir det bare å sitte med bøkene for å få inn loren=) Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Blir interessant å se hvordan regler de kommer til å bruke, rullespill som i D&D eller fokus på historiefortelling... Spørs litt på settingen også, høy-fantasy som D&D eller low-fantasy som DoD eller conan. Endret 6. mai 2009 av Uncron Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Når publishere sier at de skal gi ut noe i "høsten 2009", så snakker de om den skattemessige høsten. For oss normale folk er det noe av det samme som "vinteren 2009". Dette er helt normal praksis i spillindustrien. Og hva med de spillene som faktisk blir annonsert at skal gis ut "høsten 2009", og faktisk blir gitt ut i f.eks september? Det er ikke akkurat et sjeldent fenomen. Ellers, det virket interessant dette Har ikke spilt et P&P før, men føler jeg ble fristet nå. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det positive med dette er at Bioware kommer til å skape et dypt univers rundt spillet. Forgotten Realms settingen var jo noe av det som gjorde Baldur's Gate serien så bra, og hvis de klarer å skape et like dypt og interessant univers til Dragon Age har jeg troen på at dette kan bli en fin rollespill serie. Når det gjelder P&P delen av dette så styrer jeg nok unna. Det er jo som kjent Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 hmm, kunne vært litt greit å vite hvilken D&D system de går (hvis de går for D&D), 4.0 er jo artig, men kanskje litt simpelt? Jaja, blir uansett kjøp fra min side! Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 De går ikke for D&D. De lager et eget system. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå