Gå til innhold

Dragon Age blir penn-og-papir-rollespill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når publishere sier at de skal gi ut noe i "høsten 2009", så snakker de om den skattemessige høsten. For oss normale folk er det noe av det samme som "vinteren 2009". Dette er helt normal praksis i spillindustrien.

Lenke til kommentar
Når publishere sier at de skal gi ut noe i "høsten 2009", så snakker de om den skattemessige høsten. For oss normale folk er det noe av det samme som "vinteren 2009". Dette er helt normal praksis i spillindustrien.

Vell hvis dette er tilfellet så har jeg lært noe nytt i dag også, selv om det er lov til å håpe du tar feil slik at vi får klørne i det tidligere ;)

Lenke til kommentar

Blir interessant å se hvordan regler de kommer til å bruke, rullespill som i D&D eller fokus på historiefortelling... Spørs litt på settingen også, høy-fantasy som D&D eller low-fantasy som DoD eller conan.

Endret av Uncron
Lenke til kommentar

Og hva med de spillene som faktisk blir annonsert at skal gis ut "høsten 2009", og faktisk blir gitt ut i f.eks september? Det er ikke akkurat et sjeldent fenomen.

Ellers, det virket interessant dette :) Har ikke spilt et P&P før, men føler jeg ble fristet nå.

Lenke til kommentar

Det positive med dette er at Bioware kommer til å skape et dypt univers rundt spillet. Forgotten Realms settingen var jo noe av det som gjorde Baldur's Gate serien så bra, og hvis de klarer å skape et like dypt og interessant univers til Dragon Age har jeg troen på at dette kan bli en fin rollespill serie. Når det gjelder P&P delen av dette så styrer jeg nok unna. Det er jo som kjent

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...