mcgroven Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Electronic Arts lekker penger. Les mer Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Securom gir mye utgifter? Håper ikke de slutter med å komme med nye og originale ip-er av den grunn. Lenke til kommentar
Suram Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg er litt forvirret, taper de faktisk penger eller var det snakk om at de tapte 1 milliard usd og tjente 4,2? Også, SecureROM er dyrt, men ser ikke hvordan det har noe med utgiftene å gjøre, jeg tviler på at det er SÅ mange som boikotter EA games av den grunn (Det virker ofte sånn på grunn av at de folka som gjør det gjerne poster igjen og igjen på de forumene hvor slike ting diskuteres) Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 EA hadde et tap på 1 milliard på bunnlinjen. Men selv om man taper penger har man jo inntekter, disse var totalt på 4,2 milliarder dollar. Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 EA er et stort konsern med mange ansatte men 1 milliard dollar? De må ha brukt ekstremt mye penger på noe. Kanskje rettigheter til spill for fremtiden eller noe slikt. Skulle gjerne visst mer. Jeg vet de la ut masse penger for Mythic for ikke så lenge siden (de ville ha kloa i Warhammer franchiset tenker jeg), men jeg har aldri hørt om et spill som har kostet mer enn et par hundre millioner totalt å utvikle. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 jo jo, men vis du ganger ein litt mindre pris med 100 eller noko i den duren så blir det eit høgt tall og så er det vell lønningar osv. og da blir det eit høgt tall selv om dette var eit voldsomt høgt et. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Enten har vi her forklaringen på at de dropper DRM i Dragon Age - eller så kommer de til å skylde alt på piratene og gjøre en kuvending der også. Edit: Leif. Endret 7. mai 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
Homer for President Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Nå mistenker jeg at et sykt byrakrati innad i EA gjør sitt med å sluke penger. Som nevnt så er jo EA sports franchisen en sikker intektskilde så jeg mistenker litt det forsvinner en del "unødvendige" penger der. Selv om dette bare blir spekulasjoner fra min side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå