PC-sigurd Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Alle her er jo sjukt flinke, jeg er ikke så. Men for å være litt ''on topic'' her er noe jeg har laget: Ziggur er gjerne navnet jeg bruker In-game Endret 19. januar 2011 av Sigurd Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Digitalt malet portrett, andre forsøk. Hadde ikke tegnebrett, så kun maling med mus + litt "juks" for å få kantene (særlig rundt ansiktet) slik jeg ville ha dem. Har egentlig lyst til å oppdatere dette bildet, for jeg er ikke helt fornøyd. Men siden jeg ikke vet når (eller om) jeg vil gjøre dette, så poster jeg det likevel nå. Lenke til kommentar
j0lle_InnleggNO Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Er ikke akkurat photoshop, men har brukt PS for å compe Enviroment til en kortfilm eg lager på Teesside University Laget i 3ds max 2011 Endret 27. februar 2011 av j0lle Lenke til kommentar
Orsvend Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 tegnet denne i går. Brukte ca 5 timer Hvis du vil se mer er hjemmesida mi www.svendsenart.com! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Fantastisk flott! Du burde satse på å bli concept-artist *edit* Lololol, ser at du er det allerede Endret 17. mars 2011 av Gal_ape Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå