Neonfisk_InnleggNO Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Det startet med en fordømt kanin/hvit dott. Ble totalt 34 layers om jeg husker rett. Noen ting jeg kan gjøre bedre/anderledes? Det ble kjempebra! Ser ingen spesielle ting som kunne ha vært bedre. Vel, en forbedring ville jo vært å skrive "Watching" riktig.. Endret 27. juni 2009 av Neonfisk Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 They are wathing you sleep..* har du ikke hørt om det? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Gjorde det litt kjapt, er uhordelig trøtt.. 3 ting: - Hvorfor er fonten så fryktelig blurry i forhold til resten av bildet? - Hvorfor er det en grønn flekk noe til venstre for ordet "sleep"? - Hvorfor står det "de dick" oppe i venstre hjørne? Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Tror det står "Don't click" også på den andre siden står det "Do chick." Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Orker ikke å endre på kaninoverflood bildet mitt nå, så jeg bare tullet rundt med gradient tool og polar coordinates og litt sånt. Det ble helt utrolig rått. Ser ut som en dødningsskalle av noe slag. Endret 29. juni 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Bare en liten greie jeg lagde nå, følte for å leke litt med PS. Kom igjen da folkens, post litt oftere! Vet at det er en del andre her som driver med PS jevnlig.. Alternativ versjon: sava___fet_kamp_.w3g Hvilken likte dere best ? Endret 1. september 2009 av Thomas Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Jeg likte selv den alternative versjonen. Den første blir fort litt kjedelig imo. Og har du bare brukt drop shadow på teksta, ser ihvertfall slik ut, og kunne liksom tenke meg at det hadde blitt litt kulere/mer realistisk med noe bevel and emboss *edit* her er mine nyeste kreasjoner. Og ja, det blir mye personlig shit når jeg holder på. Bilde nr 1 og 5 er forsåvidt det samme, bare forskjellige Er forresten ganske så store bilder, sånn btw. Skjul Endret 1. september 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Ser ut som han har brukt bevel & emboss. Men det er nå bare meg. Her er noen av mine siste kreasjoner: Et bilde av byen min. La til en annen, mørkere himmel. Og resten er vel rimelig synlig. Simpelt rammebilde med et bilde av Rooney, med noen "maling"-effekter Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Hei, er relativt ny på denne delen av forumet, men her er litt av det jeg har gjort i det siste. Ny profil på nettby, var lei av den gamle som var noen år gammel. (bilde sier mer en 1000 ord :-P) Her er forsiden på en CD jeg har laget designet på. (8 siders booklet og bakside, det var en del jobb for å si det sånn :-p) Ble sendt til trykken igår. Litt lettet da. Her er bakgrunsbildet til et LittleBigPlanet tema jeg laget til Playstation 3. Endret 6. september 2009 av bromle Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Illustrator riktignok men like godt vært photoshop Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Et bilde jeg og en kompis lagde i PS for litt siden. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Imponerende, RoR. Virkelig. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Lagd etter en tutorial på pshero.com. Lenke til kommentar
audun.g Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Utkast til platecover: Hadde vært topp med et par tilbakemeldinger (PS, det er ikke selvportrett ) Endret 15. mars 2010 av audunaudun Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Hehe, liker konseptet, men bakgrunnen ble litt kjedelig. Lenke til kommentar
audun.g Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hehe, liker konseptet, men bakgrunnen ble litt kjedelig. Takk for tilbakemelding Er som sagt et utkast, så det kan godt hende jeg endrer bakgrunnen Lenke til kommentar
-------------------------------------_ Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Tremble over my mighty spam! pewpewpewpew De beste I hver sin kategori innen digitale bilder jeg har lagd klart og lage ja mange bilder men tar andre og spammer greier så vil ejg være med! og spam: DA siden min: http://aperson4321.deviantart.com/ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Vel er ikke fra photoshop men har akkurat fått meg nytt tegnebrett så her er resultatet. Det er laget i illustrator Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Not bad, Nøtte. Not bad at all. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå