Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Leet World er en machinima laget av Smooth Few Films, og som nå er oppe i to sesonger, med tilsammen rundt 20 episoder. Det er basert på Counter Strike: Source, og går hovedsaklig ut på to teams (Terrorists og Counter-Terrorists) som lever i et hus sammen i et reality-show, og av og til må de sloss mot hverandre i "challenges". Showet går ut på at den som vinner to av tre challenges, vinner showet.

Grunnen til at jeg elsker Leet World, er først og fremst på grunn av den herlige humoren. Men etterhvert blir både plottet og karakterene dypere (spesielt i andre sesong), og det hele er veldig profesjonelt gjort.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sirius Cobre: Jeg gjorde den feilen å se de første to episodene, tro at det var en ny Red VS Blue, og bestemte meg for å se resten bit for bit en annen gang. Så plukket jeg det opp igjen etter et halvt år eller så, og ble fullstendig hektet. Serien tar seg veldig opp, fra å være et morsomt, men dog litt amatørmessig prosjekt med tenårings-humor, til å bli både profesjonelt og variert. Humoren er mye videre, og det er flere aspekter ved serien enn bare humor.

Mini-spoiler:

Skjul
Jeg fikk skikkelig klump i halsen da jeg trodde at Player døde :p
Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Må innrømme jeg så den første episoden i samme tro, Shampoo. Ble forelsket etter 2. episode though. Selv om det bærer preg av amatør-arbeid, er det ikke så verst om man ser på kameraføring og oppbygging av historie. De vet litt om hva de gjør, det er helt tydelig. Historien føles ikke som om den blir presset frem, den er satt sammen så den hele tiden virker naturlig.

Etter å ha vært fan en stund nå, merker jeg at hatet for Cortez begynner å svinne. Han blir bedre jo flere ganger man ser ham. Min personlige favoritt-episode må være "Attack of the noob".

Artig å se at det ikke bare er meg som følger med på dem ;)

Lenke til kommentar

Skulle gjerne svart deg, men jeg aner ikke. Jeg så hele første sesong på veldig kort tid, siden jeg fant ut om den først når andre sesong hadde startet, så hele sesongen ble som én lang film for meg. Altså har jeg ikke klart å skildre de forskjellige episodene.

Likte Westheimer i starten, men han har blitt så overlegen i det siste, som du sier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...