TCi_InnleggNO Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ingen som har lagt merke til denne ennå? Ser meget bra ut http://www.youtube.com/watch?v=UGhnEafXKfc Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Oh yes Eg ganske enkelt elsker den visuelle retningen spillet har tatt. Denne gangen regner eg kontrollene sitter som eit skudd ihvertfall, eg gleder meg Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Veldig interessant ja. Håper fortsatt at det er en shooter da:P Håper og på gjennomført gameplay som ikke bare er button mashing eller wii-mote vifting. Håper at kontrollen virker som den skal. Og håper at alle de elementene som gjorde det første spillet underholdende å spille trass i hvor dårlig utført det hele var, fortsatt er der. Med andre ord at du lever deg inn i spillet Men er det bare meg eller er dem maskene prikk lik noen vi så i star wars universet? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 "This video is no longer available due to a copyright claim by a third party." Jammen... :o Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg fikk se den traileren igår... Jeg måtte bare le dem som er med i filmen, overdriver mye mer en alt!! Håper på Red Steel 2 blir bedre en blant det værste spillet jeg har prøvd og det er Red Steel. Kunne gitt det 4/10 maks fordi spillet feiler på story, voiceacting er plastikk, grafikken ikke noe å spare på, lagger mer en mye annet... Eneste pluss er det er litt kult å vri våpenet Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Å overdriver er jo hele poenget med filmen. Skal de filme en som sitter i en sofa og vrir litt på kontrollen? Jeg syns originalen inneholdt mye bra. Om man så bort fra feilene var det et helt greit skytespill. Underholdt meg fra start til slutt. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Husker den første traileren til Red Steel. AIen var uvirkelig god, og det virket som stemte fint. For ikke engang Killzone 2 har såpass god AI 2 år etter Red Steel kom. Fikk dog ikke sett Red Steel 2 traileren, men håper disse spillene med motion kontroll gjør det mer presist og krever litt mer nøyaktig bruk av wii mote. For på No More Heroes kan jeg bare riste på bryteangrepene, istede for å ta den retningen dem ber om. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Gametrailers har den nå: http://www.gametrailers.com/player/48869.html Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 ligna litt på Fredrik Ljungberg han killen der.hehe.. Må nok skaffe meg dette ja:) Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Visuelt så det nydelig ut. Var litt skeptisk før jeg så traileren, men virket jo ganske moro dette her. Tror jeg skal følge litt med på dette jeg. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Jeg er litt skeptisk, men for all del håper jeg det blir bra Og håper ikke The Conduit blir dårlig fordi da er det bare Metroid Prime 3 som viser Wiien hva den kan grafisk og bruker Wii-moten perfekt!! Husk det er ikke en ingametrailer Dunedain, heller en hypefilm som viser "likksom" så bra visuelt. JEg tror med litt sannsynlighet at grafikken blir på lik linje med Red Steel 1, men viss det blir like dårlig grafikk på 2eren så forgjengeren så blir jeg litt småsur... Endret 7. mai 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Medal of Honor: Heroes 2 har faktisk et bedre kontrollsystem enn Metroid Prime 3. Om du er opphengt i grafikk er ikke Wii for deg. Stilen er det som teller og der ser Red Steel 2 lovende ut. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Medal of Honor: Heroes 2 har faktisk et bedre kontrollsystem enn Metroid Prime 3. Om du er opphengt i grafikk er ikke Wii for deg. Stilen er det som teller og der ser Red Steel 2 lovende ut. Men grafikken til Metroid Prime 3 er jo lekkert til å være en Wii da, kan ikke bli slikt at man skal ha FarCry Vengeance grafikk i Wiien i alle spillene, da hadde jeg blitt lettere sjokkert... Og jo Wii er noe for meg fordi jeg synes grafikken er bra!! Må jo være opphengt i grafikk når Wii er sterkere en GameCube Kansje jeg skal sjekke ut Medal Of Honor: Heroes 2 da Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Heroes 2 har veldig gode kontrollere ja Spillet kjører 60 fps også, noen som er utrolig herlig. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Det er vel eneste de to tingene som er positivt med spillet. Og kanskje onlinespilling da. Tviler på at det er mange aktive nå lenger. Jeg spilte en stund selv. Endret 8. mai 2009 av TCi Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ja selve gameplayet har vi jo sett hundre og ørten ganger før Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Har ikke spilt eneren, men etter det jeg forstår så var det mulig å vri kontrolleren slik at våpenet i spillet vrir seg, noe som høres stilig ut. Så syns det var litt kjipt på slutten av traileren, når spilleren vrir kontrollen for å skyte "gangstah-style", så skjer det ikke noe med pistolen på skjermen.. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Har lave forventninger til dette spillet, men kommer nok til å kjøpe det for å forhåpentligvis ble positivt overrasket. Jeg hadde ekstremt lave forventninger etter alle de dårlige anmeldelsene på 1-en, og jeg plukket opp spillet billig (spontankjøp) etter jeg var ferdig med Twilight Princess. Og det fungerte å ha lave forventninger den gang. Synes kontrollen var kul og spillet var akkurat passe langt. Bra musikk var det også. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det første jeg reagerte på var at traileren var i HD, det blir litt feil da. Spillet kjøres i SD så da burde traileren være i det også. Når det er sagt så skal det bli spennende å se hvordan dette spillet blir, traileren representerte ikke spillet eller ga meg noen ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå