Gå til innhold

Endelig kommer Canal Digital etter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Live-oversetting av TV-serier tror jeg du må vente lenge på, Laland. Sånn det er nå, tekstes alle TV-serier. Kanalene jobber sannsynligvis så fort de kan med å få sendt de nyeste epsiodene, men det er en del forberedelser som skal til.

Lenke til kommentar

Det har du rett i, men med de nye digitale mulighetene som kommer så vil jeg som forbruker etterhvert kreve muligheten til å fjerne teksting fra film og serier. Blir en mye mer helhetlig opplevelse da, og hvis det er en faktor som kan gi meg en film/TV-serie episode en dag eller to tidligere er det et ønske de kan oppfylle uten mye om og men. Lisenser, avtaler og byråkrati er det som tar tid i bakgrunnen især mtp. tv-kanal produsert materiale og midlertidig eksklusivitet, men det er prinsipper jeg som forbruker nekter å godta. Inntil videre er nettet den eneste veien å gå. (har forøvrig slått av teksting på Altiboxene her i huset, men kan ikke se Simpsons noe tidligere for det :p )

Lenke til kommentar

Særbehandling for de som ikke vil ha tekst kunne vært en strålende ide, ja. ^_^

Men digital-TV har jo allerede åpnet for store muligheter. Nå kan man til og med velge å se på Hannah Montana med norske stemmer.

Lenke til kommentar
Gjest Christian

Synes det e heilt fjottat at det ble trykket når vi alle vet at dette er bare skryt... og reklame... lik GET som sier man kan få en tjeneste snart og så lanseres den halvferdig 2 år etter der man betaler full pris fra dag en. Nei Nå skal jeg komme medg over på Fiber snart med Altibox.

Lenke til kommentar
Gjest Jon Ulstad

7 dagers EPG hjelper svært lite når de ikke klarer å levere EPG som fungerer for 1 dag engang. I dag er Canal Digital sin EPG en vits (ihvertfall på kabel)og helt håpløs. Største problemet er at den ikke viser alle programmene som går.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...