Vistula Uhlan Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Eg oppfatta det som at du slutta pga. dette, beklager viss eg misforstod det. Uansett er det ikkje ein merkeleg kombinasjon. Du valde yrket Armoursmith, da får du Prospector for å skaffe metall, Metalsmith for å lage heavy armour og Tailor for å lage light og medium armour. It all makes sense. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg sluttet mest pga at general chatten var nedspammet av folk som hadde ett sykt behov for å rakke ned på alt som hadde med WoW å gjøre for så å blåse opp sitt eget ego. Og at ingen venner hadde lyst å prøve, var vel helst sistnevnte, men førstnevnte gikk utrolig på nervene. Min mening i den lille tiden jeg bruke i lotro? Spillet som desidert har brukt ringenes herre lisensen best og greid å kapre den spenningen og verdenen jeg leste om mange år før filmene kom. Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg sluttet mest pga at general chatten var nedspammet av folk som hadde ett sykt behov for å rakke ned på alt som hadde med WoW å gjøre for så å blåse opp sitt eget ego. Velkommen til ALLE andre MMO-er enn WoW. Uten unntak. Dette er et daglig emne i alle lignende spills globale kanaler hver eneste dag, i timesvis. Noen hater WoW, noen MÅ bare påpeke alt som er bedre enn WoW, alt som er dårligerer enn WoW, alt som bare er annereledes, og at de ikke kan gjøre X som de kan i WoW. Jeg kjenner til frustrasjonen, heldigvis kan global chat som regel ignoreres uten å miste noenting Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Jeg sluttet mest pga at general chatten var nedspammet av folk som hadde ett sykt behov for å rakke ned på alt som hadde med WoW å gjøre for så å blåse opp sitt eget ego. Den kjente fellesnevneren som gjør alle andre MMO-er enn WoW til en plage å spille i blant. Det er det samme i AoC, WAR, CO, CoH/V - til og med i APB, som bare så vidt befinner seg i sjangeren. ... Wow, vi er visst flere med samme erfaring. Endret 8. juni 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg sluttet mest pga at general chatten var nedspammet av folk som hadde ett sykt behov for å rakke ned på alt som hadde med WoW å gjøre for så å blåse opp sitt eget ego. Velkommen til ALLE andre MMO-er enn WoW. Uten unntak. Dette er et daglig emne i alle lignende spills globale kanaler hver eneste dag, i timesvis. Noen hater WoW, noen MÅ bare påpeke alt som er bedre enn WoW, alt som er dårligerer enn WoW, alt som bare er annereledes, og at de ikke kan gjøre X som de kan i WoW. Jeg kjenner til frustrasjonen, heldigvis kan global chat som regel ignoreres uten å miste noenting Problemet er at denne spammen er på globallff, som også blir brukt til å skaffe grupper. Dette er også ein spelarskapa kanal så du kan ikkje rapportere spam. Har sjølv ikkje opplevd mykje WoW-ranting, er derimot ein god del spam der. Lenke til kommentar
Mathilior Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Problemet er at denne spammen er på globallff, som også blir brukt til å skaffe grupper. Dette er også ein spelarskapa kanal så du kan ikkje rapportere spam. Det var faktisk en GM inne på globalff på snowbourn å ba folk skjerpe seg litt og bruke kanalen til det den var ment som.. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Du må ha VIP for å faktisk kunne spele spelet i meir enn nokre dagar. Du får berre tilgong til dei første områda som gratisspelar, kan berre ha ein karakter (viss du ikkje kjøper meir plass), 2 inventory bags(kan kjøpe meir), berre nokre gå gull. Du kjem deg ikkje forbi lvl 25 uten Premium eller VIP (og har du alle områda så kjem du deg nok ut av Bree-land rundt lvl 22). Ikkje noko PvMP viss du ikkje har VIP heller. Du har alltids rollespeling, sjølvsagt, men for å få god rp må du nok ut av Bree og The Prancing Pony. Du kan spille så mye du vil, du kan bare ha en karakter, 2 inventory bags, 2 gull, du kan komme til lvl 50, mens nesten alt annet er åpent. Det står under "Quest packs" på free account, Ered Luin, Shire, Bree-land (can purchase more), så vi kan vel ikke komme lengre enn det rait? KILDE Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Det er sant (la også merke til dette for nokre dagar sidan) men to inventory bags, Ered-Luin, Bree-land, The Shire og to gull er ikkje mykje. Eg veit at du kan kjøpe meir, men det vil koste pengar. Og plutseleg er det ikkje så gratis lenger (for eg trur ikkje noko på at du kan tene nok Turbine Points til sånne typar oppgraderingar gjennom spelet). Problemet er at denne spammen er på globallff, som også blir brukt til å skaffe grupper. Dette er også ein spelarskapa kanal så du kan ikkje rapportere spam. Det var faktisk en GM inne på globalff på snowbourn å ba folk skjerpe seg litt og bruke kanalen til det den var ment som.. Å? Eg speler ikkje på Snowbourn så eg kan berre seie korleis det er på Laurelin. Det er jo bra viss dei faktisk skjerpa seg. Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Er bare å innse/akseptere at bissniss er bissniss, og at det iallefall med muligheten for "fri" tilgang med vanlig månedspris så er det iallefall et "tak" på hvor mye penger man trenger bruke. Finnes ikke en grunn i verden til å gi bort mer enn et minimum av spillet gratis så lenge betalingsviljen er tilstede blant spillerne, og turbine skal tjene penger de også. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Kjøpte faktisk life-time sub mens jeg var på ferie, på siste dag mens halv pris-tilbudet var. Jeg har vippet veldig mye på om jeg skal reaktivere kontoen eller ikke, og nå er det sannelig på tide. Tror jeg skal starte på en ny Hobbit Minstrel på Laurelin. Har jo allerede en der, men har glemt hva som har skjedd i historien, for ikke å snakke om at jeg kan trenge en oppfriskning i kamp og evner. Også gleder jeg meg selvsagt til RP! Jeg har drevet med RP i nesten ti år (da altså også utenfor spill), men har aldri fått fordypet meg i RPen i LotrO. Og da kan man vel si at jeg har gått glipp av noe, om den er så bra som det sies. Regner med at nedlastingen er ferdig i morgen tidlig. Endret 11. juli 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 På grunn av litt fjas med installeringa, noen korrupte filer og greier, måtte jeg laste ned herligheten på nytt i dag, og ble nettopp ferdig med installeringa. Driver og patcher nå, håper virkelig ikke at noe galt skjer igjen Selv om jeg tenker jeg sikter mest mot å få en stor RP-opplevelse, kan det hende jeg prøver meg på instanser og PvE-gruppespill, etc. også. Derfor lurer jeg, hvor ettertraktet anses Minstrels for å være? Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 No er jeg fremdeles litt newb i LOTRO men synes det blir spurt etter Minstrels ofte. Husk å "/joinchannel globallff", det er en "looking for" på hele serveren. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 På grunn av litt fjas med installeringa, noen korrupte filer og greier, måtte jeg laste ned herligheten på nytt i dag, og ble nettopp ferdig med installeringa. Driver og patcher nå, håper virkelig ikke at noe galt skjer igjen Selv om jeg tenker jeg sikter mest mot å få en stor RP-opplevelse, kan det hende jeg prøver meg på instanser og PvE-gruppespill, etc. også. Derfor lurer jeg, hvor ettertraktet anses Minstrels for å være? Minstrel er nok den klassen det er enklast å komme i ei gruppe i, viss du er god og har rett traits. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Startet så smått i går (har vært litt opptatt i mellomtiden), og er level 10 nå. Har det kjempegøy! Liker å lese teksten på questene, gleder meg til å utforske mer av verdenen, og spesielt disse historiedrevne bøkene ("books"). Jeg spilte jo litt LotrO ved launch, men har hatt små perioder hvor jeg har spilt og sluttet igjen siden det. Nå har jeg det imidlertid gøyere enn noen gang, og selv om jeg ikke har fått begynt med noe RP enda, har jeg endelig funnet et MMO jeg kunne tenke meg å ta en langvarig avbrekk fra WoW for. Selv om jeg skal være i stand til å skvise inn litt spilling på begge to samtidig Endret 17. juli 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Er det fortsatt mulig å kjøpe life-time sub? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Det er alltid mogeleg å kjøpe life-time sub, men om tilbodet fortsatt gjeld veit eg ikkje. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Prøve å vekke opp denne serveren igjen! Jeg, og begge brødrene mine spiller dette spillet. Jeg har hatt en lengere pause pga. mangel på tid, og etterhvert mangel på en Mac-klient. Som jeg heldigvis fant her om dagen. Er nå på lvl. 25 med en Elf Champion. Spiller mye med broren min, så vi er på quests som egentlig er for characters med level 28-30. Liker spillet veldig godt! Noen andre som fortsatt spiller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå